tazdiginez

Ondt i halsen

3 indlæg i dette emne

Maliva klager over ondt i halsen. Hun er også forkølet og har hostet det meste af natten. Hun er pt. Ved at drikke en kop kamillethe med honning og mælk i, men er der andet jeg kan gøre?

Jeg tørre snot væk, så snart der er noget. Hun har en trøje med halskrave på nu og gode varme strømper. Bukserne er kommet af, men hun har strømpebukser på + sokker og så undertrøje og trøje med krave.

Hun virker varm, men har ikke feber. Hun hoster en tør hoste og når hun får et hosteanfald er hun ved at kaste op til sidst. :(

Jeg regner med at give panodil til natten, så hun kan få lidt ro fra hosten og smerterne i det.

Men er der andet jeg kan gøre for hende? Skal jeg skabe gennemtræk, så hun får rigeligt frisk luft ind eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som om du gør det rigtige.

Da mine store var små og havde langvarig hoste, som vækkede os om natten, udskrev min læge bricanyl mixtur som egentlig er et astma middel, så fik de lidt af den inden sengetid og så kunne vi sove. Det skal selvfølgelig kun bruges når det virkelig er nødvendigt, men jeg har lige siden set det som lidt af et mirakel middel jeg helst skal ha i huset for tilfældets skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget koldt - fx is! Jeg laver smoothie is som er et hit hos min sukkergris af en nevø:

Frosne hindbær, banan og appelsin juice blendes og fryses i sådan nogle frys selv is beholdere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER