Jesca28

Gonal f - frustreret

9 indlæg i dette emne

Jeg har været på gonal f i over en måned - 50 pr dag. Men selv vi i onsdags troede at der begyndte at ske noget, så var dette ikke tilfældet alligevel - vi sætter nu op til 62,5 pr dag. Men jeg er bare så bekymret for hvorfor det tager så længe - er mine chancer dårlige? Er jeg atypisk i forhold til andre? Hvordan kan det være at der sker noget og så går det i sig selv igen? Gør jeg noget galt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg reagerer efter få dage, så kan ikke sige om det er normalt. Det er desværre ikke alle der reagerer på hormoner. Håber det lykkes for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg reagerede også forholdsvist langsomt på både Puregon og Gonal-F. Kan se, at jeg i mit IVF forsøg startede på 112,5 enheder Gonal-F og endte helt oppe på 225 enheder, så umiddelbart tænker jeg også, at 50 enheder lyder af lidt? Vi blev scannet i et væk, men lige pludselig skete der noget og æggene var klar. Og nu er vores tvillinger da snart på vej ud af mig, så det kan sagtens lykkes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået 225 enheder gonal f.... Så synes da heller ikke det lyder af meget du får...

Ved du hvorfor du får så lidt???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får kun 75 enheder og det er rigeligt til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er bange for at overstimulere mig siger de? Jeg har åbenbart mange æg

Og så ved jeg ikk om det har betydning at jeg ikk er så stor - vejer 44 kg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik "all-in" med 300 enheder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik "all-in" med 300 enheder ;)

Om dagen?? Wow!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to dejlige børn fra et tidligere forhold og min mand har et, vil vi gerne have et fælles barn, og det ikke vil lykkes på naturligvis, er vi kommet i IUI-behandling på Dronninglund Fertilitets Klinik, min fertilitets læge syndes at jeg skulle på en mild form for hormoner skal jeg tage en pille på 3. 5. og 7. dagen med pergotime og stikke mig på 8. 9. og 10. dag med gonal-f med en dosis på 50 ml pr. stik, også til æg scanning d. 2 nov. som  er 10. dagen i hormon behandlingen og forhåbelig insemeneres mellem 11.-13.dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER