mamatil2

Har i fortalt den gode nyhed til familie eller venner

9 indlæg i dette emne

Hej

Tænkte om hvem i har fortalt det til og hvornår i planlægger at fortælle det.?

Jeg er 7+4 idag og jeg er virkelig glad og ihhh hvor jeg glæder mig til at fortælle det. Men vi siger det ikke til nogen før jeg er 11-12 uger henne. (Hvis det kan undgås)

Men glæder mig meget til at kunne fortælee det til forældre og sviger forældre. da det bliver begge pars første barnebarn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg har fortalt en del det :P jeg er 7+2 og tænker at hvis det sker noget så ved de hvorfor jeg er ked af det og så kan vi være sammen om det. Men vi havde også først sagt vi først ville fortælle det i uge 12 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 5+ 1 og jeg fandt ud af det i mandags, til stor glæde. Jeg har simpelthen ikke kunne holde det hemmeligt, har sagt det til min søster og 2 kollegaer. Jeg har behov for at dele det med nogen udover min kæreste. Svigermor har også fået det af vide. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke indianermor :)

JA kan godt forstå du har svært ved at holde det hemmeligt! jeg synes også det er meget svært :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :D og ja det er super svært at holde det hemmeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 6+2 idag og har været nødt til at fortælle en kollega og to veninder det, men ellers holder vi det hemmeligt til efter NF... Mest for min mands skyld.. Stod det til mig fortalte vi det til vores bedste venner allerede efter uge 8... Meeen jeg tvivler på at vi kan skjule det til efr NF for man kan allerede se det, hvilket jeg synes er lidt vildt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet enige om først at fortælle det efter uge 12. Det har jeg det bedst med og så længe det kan lade sig gøre, så holder vi på hemmeligheden lidt endnu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender følelsen, vi holder det hemmeligt indtil scanning, men begge vores forældre får det at vide i uge 11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I weekenden fortalte jeg min mor og stedfar at jeg var gravid. Min mor er englænder, så mens vi spiste sagde jeg jeg havde et vigtigt spørgsmål til hende. Om hun ville kaldes mormor eller Granny (som det hedder på engelsk) Hun blev så glad og fattede det med det samme, imens min stedfar sad sådan lidt, øhhh hvad sker der?? :kuller :chin:

 

men efter nogle sekunder forstod han det også :)

Jeg havde planlagt en tøsetur med min mor om lørdagen, som skulle være en overraskelse, så jeg kunne nu fortælle at vi skulle på babymesse i københavn. Jeg havde en helt perfekt weekend!

idag skal vi sige det til min mands forældre, det bliver vildt spændende :) :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER