Guest MM91

Stød / krampe lignende smerte

5 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Nogen af jer der har oplevet nærmest et hurtig stød nederst i maven som så går op igennem hele kroppen (sådan føles det ihvertfald)

Synes det er lidt ubehageligt. Det føles også lidt som en krampe der kommer men hurtigt er væk igen. Har fået sådan flere gange i dag men har ikke oplevet det før.

God weekend til jer alle:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved det ikke helt. Men det lyder lidt som enten heavy ligamentsmerter fordi det strækker sig omkring livmoderen, eller som lidt maveproblemer. Hvis min mave er kraftigt oppustet kan den gøre sådan. Det kan føles som om den får et stød, eller som om den falder sammen.

Ellers kunne et spark fra babyen føles som et stød, men er du langt nok henne til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 11 uger henne så tror ikke det var spark. Det har heller ikke været der siden.

Får til gengæld ondt helt nederst, i siden når jeg hoster (er forkølet så det er tit) men det er måske meget normalt man får lidt ondt så.

En anden ting: blev i dag lige pludselig virkelig skidt, det sortnede/ plettede for mine øjne og mit hoved blev helt mærkelig . Var sikker på jeg skulle besvime (men skete dog heldigvis ikke) andre der har prøvet det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besvimelse er vist meget normalt for nogle gravide.

Jeg har oplevet at blive MEGET svimmel og forpustet, hvis jeg går op ad trapper - det er nok med dem, der er herhjemme, men det var helt galt, da vi var i Paris for et par uger siden og jeg INSISTEREDE på at vi skulle på Montmatre og til Sacre Ceur... Måtte give op halvvejs til Sacre Ceur og holde en lang pause.

Husker du at drikke og spise det, du skal? Prøv med små, hyppige måltider, hav altid frugt med i tasken og måske en juice eller andet hurtigt... Det burde afhjælpe det lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, dejligt at høre det er nogenlunde normalt. Puha lyder da også hårdt med alle de trapper. Synes jeg sørger for at få mad og drikke ofte, men måske ikke helt nok på alle tidspunkter . Lidt svært når man står i butik. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER