Guest

Slettes !!

12 indlæg i dette emne

Sikke travlt Caroline lige pludselig fik. Tillykke med hende :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at I var på sygehuset om natten! En biltur havde ikke været sjov!

Lidt sjovt, at hun har præcis de samme mål som Kristine ved fødslen... 10 i Apgar score, 54 cm og 3770 gram :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med jeres lille pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om det ikke kunne være gået bedre. Jeg syns klart fordelen ved at føde hurtigt er at jeg var så meget ovenpå bagefter (selv efter en langsom opstart og igangsættelse) fordi man ikke er helt udmattet af veer i timer og atter timer og lang pressefase. Men jeg syns også veerne gør mere ondt når det går så hurtigt og det kan være hårdt hvis der er meget lidt pause. Men det lyder jo som om du klarede det virkelig flot!

Stort tillykke med jeres lille Caroline :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Helt klart det gode ved en hurtig fødsel at man ikke er helt udmattet bagefter. Men alligevel er det en meget intens oplevelse, fordi veerne kommer oveni hinanden. Men jeg er lettet over det gik så stærkt, for kunne godt nok ikke lige magte tanken om den vestorm i mange timer. PUUH! Jeg synes veerne gjorde mere ondt denne gang, trods jeg egentlig også fødte William hurtigt, så husker jeg dem ikke som SÅ slemme som denne gang.

Og tak :wub

Nej for pokker, hvis man dog bare fik at vide "Ok, det her vehelvede skal du lige overleve ½ time" så var det lidt lettere at overskue :rolleyes det er lettere hvis man har på fornemmelsen at det snart er ovre, det er bare ikke altid man kan fornemme det i situationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stor tillykke og tak for beretningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for beretningen og stort tillykke med Caroline. Hun fik pludselig travlt med at komme ud til mor og far!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hurtig fødsel :D det er jo helt vildt. Du er jo sindssyg sej!! Tænk at være 9 cm åben uden at være "klar" over det! Wow.

Stort tillykke med hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hurtig fødsel :D det er jo helt vildt. Du er jo sindssyg sej!! Tænk at være 9 cm åben uden at være "klar" over det! Wow.

Stort tillykke med hende :loveshower

Tak det var en ret vild oplevelse og husker stadig jeg bare tænkte hva !? Det kan da ikke passe! Men undrede mig da hun undersøgte mig fordi det mærkedes godt nok noget anderledes end de andre gange og nåede da at tænke tanken om jeg havde åbnet mig mere! Men føj hvor det bare gjort ondt hele tiden. Husker stadig smerterne de var virkelig intense lige pludselig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER