Tumlepigen

Barnevogn på åben altan

11 indlæg i dette emne

Vi skal flytte til en lejlighed med åben altan, hvor vi som udgangspunkt gerne vil lade Filippa sove middagslur. Det er på 2. sal, så barnevognen vil skulle stå fast på altanen. Har I andre blot regnslaget på altid for at beskytte mod vind og vejr? :chin: Vi vil jo gerne skåne den mest muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg også tænkt meget over, vi får altan om et par uger og har anskaffet en altanbarnevogn. Er kommet frem til at vi bruger den "garage" vi har til vores cykeltrailer. Det er i princippet bare et stykke presenning. Den skulle jo nødigt få for meget fugt....

Ville lige give et pip med, håber der kommer nogen på banen med erfaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender en, som havde ladet hendes stå ude, og den fik fugt og svamp :( så tror du skal have noget over, som Dorita også foreslår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men husk at tage regnslag/presenning osv af når vejret er tørt, ellers kan der opstå kondens indenunder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camilles barnevogn står udenfor ved dagplejemoren :) Der får den regnslag på, om natten og i regnvejr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Theo sov på altanen brugte vi en gammel barnevogn. Den havde bare et kraftigt regnslag over. Vi oplevede aldrig fugt inde i barnevognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Theo sov på altanen brugte vi en gammel barnevogn. Den havde bare et kraftigt regnslag over. Vi oplevede aldrig fugt inde i barnevognen.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også foreslå en altan barnevogn - så kan du tage madrassen ind om vinteren så den ikke får svamp og skimmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har boet på 2. sal i 2 år og har en vældig brugt altan barnevogn. Vores altan er ikke overdækket og vi bor i Esbjerg, hvor der er rigeligt vind og regn.

Vores barnevogn blev ofte våd, vi overvejede at købe barnevognsgarage. Et regnslag uden lynlås, som går længere ned.

Summarum er at vi har en gammel barnevogn i stuen året rundt. Den blev for tit fugtig og oladervåd af at stå ude. Det betyder meget for mig at Ferdinand sover ude. Vi putter ham og kører ham ud. Og kører barnevogn ind og tager ham op.

Han er lige holdt op m at sove i den. Så måske vi får nogle mdr inden lillebror skal i den. For kønt er det ikke m gammel barnevogn i stuen. Den køres ud når vi hat gæster ;-) havde bores altan været overdækket, havde historien været anderledes.

Pøj pøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har barnevognen stående i stuen når hun ikk sover i den. Kønt er det ikke, men køre den ind i soveværelset når vi har gæster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input, piger!

Vi må overveje, hvad vi gør. Jeg vil ikke risikere fugt og svamp i vores Odder-vogn og der er ikke plads til, at den kan stå i stuen. Så det må blive lure indenfor eller bæren op og ned <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER