LMHF

Har baby den samme "personlighed" udenfor maven som inde i maven?

6 indlæg i dette emne

Jeg har spekuleret på om vores lille pige bliver en værre vildbasse, når hun kommer ud. Jeg føler hun springer på trampolin inde i maven, slår 1000 kolbøtter og laver masser af karatespark. Det er vist også lægernes oplevelse og de har allerede døbt hende "karatebaby".

Naturligt nok - synes jeg - forestiller jeg mig, at hun også uden for maven bliver enormt livlig og fysisk aktiv.

Men er der egentlig noget hold i min forestilling?

Hvordan var jeres babyer inde i maven vs. udenfor maven? Har de haft den samme "personlighed"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syns at når børnene blir født hæfter man sig ved så mange andre personligheds træk end om de lige er særligt fysisk aktive, så det er ikke lige til at svare på. Jeg tænker med min yngste at jeg måske genkendte søvnmønstret, altså hun behøver faktisk ikke så meget søvn og er på den måde rimelig aktiv meget af tiden ligesom hun også sprællede rundt rigtig ofte i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk ikke tænkt over om det hang sammen... Men altså hun var lidt stille i maven til sidst og hun er da også en rimelig stille pige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lina var meget stille inde i maven og idag er der fart over feltet... og lige modsat med kusinen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille passede i starten præcist som hun var i maven.. Aktiv om aften og først på natten, og sov til 10-11 stykker om morgen ;) Alle scanninger lå før kl 12, og hun rørte sig næsten aldrig.. Og ja, sådan var hun også de første 3-4 måneder! Tror ikke det nødvendigvis siger så meget om hvordan de bliver "som store", men det er jo et mønster/rytme de har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :-)

Ved ikke om jeg blev så meget klogere, da det jo ikke er helt entydige svar. Men måske flertallet alligevel peger på, at der kunne være en sammenhæng om ikke andet i "mønstret", som myliona kalder det.

Jeg tænker nok stadig, at der kommer en stærk lille vildbasse ud. Vi får se :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER