susannej

GRAVID/TVIVL/SYMPTOMER

5 indlæg i dette emne

ER I TVIVL

efter en tidligere MOLA graviditet, prøver min kæreste og jeg at blive gravide. kort tid inden min sidste menstruation endte jeg op med to POSITIVE test, dagen efter fik jeg min menstruation (evt. biokemisk abort). Derefter fik vi regnet ud at jeg ville være i ÆG omkring 14 dage efter. omkring ÆL, gik vi amok. og nu render jeg rundt med graviditets symptomer, såsom stikken, jag og ondt i underlivet, stor tørst, meget tyndt og sommetider hvidt udflåd, kvalme, humørsvingninger og stor tissetrang. Derudover har jeg ondt i underlivet under samleje.

Min kæreste og jeg har snakket om at vi ville tage det som det kommer, så det er ikke fordi vi snakker voldsomt meget om at blive gravide. Men kan dette godt være med til at fremkalde symptomer ?

har forresten taget en test tidligere i dag, som viste negativ. ville heller ikke være længere henne end 2+6 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da også nogle trælse oplevelser I har været igennem.

Jeg har aldrig hørt om nogen som kunne teste positiv tidligere end 3+2 eller 3+3, og rigtig mange kan først 3+6 eller endda efter udebleven mens altså 4+. Så du er nok bare nødt til at være tålmodig. Held og lykke

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad ventetiden føles bare som tusinde år! vi må se tiden an - og tak for svar :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ventetiden er lang og man er meget utålmodig. Jeg ved det. Har næsten lige været der. :-) Hvor længe siden er det du har haft ÆL? Der går for det meste lige 14 før du kan teste positiv hvis.... så test når mens er udeblevet er også mit råd. :-)

Jeg fik først kvalme da jeg var omkring 5+3 med tidligste symptomer for mig var ømme bryster og især ømme brystvorter. De var ligesom ømme på en anden måde end op til mens. De sidste par uger har jeg også mærket jag til højre og venstre for livmoderen ind imellem, hvilket jeg lige har fundet ud af er de strenge der holder livmoderen. Sååååå.....

Men det kan jo også bare være at din mens er på vej plus at du sikkert lægger mærke til ALT hvad der foregår "dernede" og tolker på det hele.

Krydser fingre for at det du mærker er fordi du ér gravid. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at få falske symptomer. Vi har prøvet på at få barn i 3 år og haft 4 aborter - og uanset hvor meget vi forsøgte ikke at fokusere på det, kan man ikke tvinge hjernen til ret mange ting...

Jeg fik kvalme, ømme bryster, smerter i underlivet, træthed... Og mine tests hos lægen var KLINGENDE negative...

Så tag det roligt - og undlad tidlige teste, det gør bare tingene endnu værre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER