Camilla-William

Hej mødre...

3 indlæg i dette emne

Hej mødre :rolleyes

Jeg hedder Camilla, og er mor til William på 7 uger, min kæreste og jeg står og skal flytte til Ejby d.1/10, jeg kender ikke byen, eller har noget netværk, derfor håber jeg sådan der er nogle herinde som kommer fra området, Ejby, lille Skensved, Solrød, Køge eller der omkring?

Som måske kender byen/området og har nogle ideer til hvordan jeg kan opbygge et netværk, måske en lokal svømmehal, træning, eller babyhold :rolleyes jeg har prøvet at kigge på nettet men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget :wacko

Vh Camilla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Camilla

Nu er jeg ikke mor endnu, men mor-to-be (31/10/2013+-) så tillader mig at svare alligevel.

Jeg er tilflytter til Køge og kender ikke byen såå godt endnu, men jeg har da set at der er babyhold i Køge Svømmeland og at der er "pushymums" (udendørstræning for mødre) i lovparken Køge.

Begge steder må der være muligheder for at lære andre nybagte mødre at kende.

Vi er først flyttet hertil i marts, og det netværk vi har fået i området er faktisk kun opnået igennem igennem mine 2 bonusdrenge.

Så måske er jeg ikke den rette til at give råd :rolleyes.

-men når jeg om en 10 ugers tid har født, håber jeg at møde nogle søde piger i min mødregruppe og måske igennem nogle af de ovennævnte aktiviteter.

Hvis du har lyst kan vi to jo også forsøge at starte vores egen bk-gruppe for folk i omegnen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Camilla :)

Jeg bor ikke ligefrem i nærheden (jeg bor i Aalborg) men vil bare lige byde dig velkommen på babyklar :balloons Det er ganske vist ikke et fysisk netværk, men der er maaaaaange søde piger herinde :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER