Plumeria

Udflåd der kommer igennem bukserne?

5 indlæg i dette emne

Er det normalt at udflåd kan sive igennem bukserne?

Har nogle ikke alt for tynde løse bukser på og har gået rundt lige da jeg kommer forbi et spejl opdager jeg at der er en plet foran, har ikke været i nærheden af vand.

Tager så på toilettet og kan se at det er gået igennem mine underbukser og mine bukser, pletten er 5-6 cm og lagde som sagt først mærke til den da jeg så det i spejlet, kunne dog godt mærke det da jeg gik på toilettet.

Har haft normal mængde udflåd slet ikke så bind hver dag har været nødvendigt og plejer at kunne mærke det med det samme hvis jeg får mere udflåd end normalt,

Denne gang lagde jeg ikke mærke til det før jeg som sagt så det og at det ligefrem siver igennem bukserne??

Har nu taget bind på, men har andre prøvet det?

Er i uge 35

(Og det er var ikke tis)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok tid til at bruge trusseindlæg nu så. Det er helt normalt - jeg havde det ofte, mens jeg var højgravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det meget normalt det kan sive igennem lidt tykkere bukser <_< Er da glad for jeg ikke var ude hvor folk kunne se mig det ligner jo jeg har tisset i bukserne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede et par gange at ligne en, der havde tisset i bukserne, fordi jeg havde meget tynd udflåd om højgravid. Ikke fedt, men helt normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå okey tak, det beroligere der har heller ikke været noget siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER