Guest MM91

Ubehag efter at have spist??

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Vil lige høre om nogen af jer får det dårligt efter / imens i spiser??

Jeg har egentlig lyst til at spise ret tit, men kan ikke spise ret meget. Igår til aftensmad kunne jeg kun få et par bidder ned.

Jeg får kvalme, bliver svimmel og har brug for at ligge ned. Igår fik jeg sorte prikker for øjnene og fik det ligesom inden man besvimer.

Kender i til det? Nogen råd?

Har haft det sådan i en uge nu og synes det bliver værre og værre .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige på besøg fra december.

Sån som du beskriver har jeg det også nogle gange. For mig hjælper det at lytte til min krop og så ligge mig indtil jeg får det bedre, og så er det faktisk tit at jeg kan spise bagefter igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - vil jo bare helst ikke have noget skulle være i vejen . Er lidt bekymret for hvordan det lige bliver at starte nyt job snart med en stor trang til at ligge ned ofte .. Puhaaa alle de bekymringer :)

Men rart nok at vide jeg ikke er den eneste der oplever det ..:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også lige på besøg fra november. Sådan der havde jeg det også meget i starten. For mig virkede det også at lytte til kroppen, hvilket så betød, at jeg ret ofte lå ned og spiste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her - jeg har ligget ned og spist morgenmad i et par uger. Det var ikke så slemt til frokost - her sørger jeg primært for at spise meget langsomt :) god bedring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER