fællesbarn

Bryst smerter

4 indlæg i dette emne

Hej ved godt det er normalt at havde ømme bryster under graviditet. Men den ene er mere øm end den anden og den er helt hård inden i. Nogen som har det lige som mig?? Bare det at ligge ned, støde i mod noget eller tage tøj af gør ondt.... Ikke snakke om at ligge på ryggen kan gøre ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også haft helt sindsygt ømme bryster og hårde! Det var nærmest et smertehelvede at tage bh af og på, jeg blev nervøs når jeg skulle være ssammen med andre, for tænk, hvis nogen vil give en krammer. . Sover stadig med sports bh, fordi jeg ellers vågner, da det gør ondt når jeg vender mig.. Det er ikke en mulighed at sove på maven.. De er stadig ømme, men slet ikke så meget, som tidligere..

Du er ikke den eneste!! Hæng ud ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft helt sindsygt ømme bryster og hårde! Det var nærmest et smertehelvede at tage bh af og på, jeg blev nervøs når jeg skulle være ssammen med andre, for tænk, hvis nogen vil give en krammer. . Sover stadig med sports bh, fordi jeg ellers vågner, da det gør ondt når jeg vender mig.. Det er ikke en mulighed at sove på maven.. De er stadig ømme, men slet ikke så meget, som tidligere..

Du er ikke den eneste!! Hæng ud ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var sindsygt øm, da jeg ventede min den første. Bare min mand lagde armen om mig om natten, var jeg jo ved at slå ham ihjel :unsure Det var sådan jeg blev opmærksom på, at der nok var nogen derinde ;) Denne gang er jeg ikke så øm, men kan godt mærke lidt spændinger og at jeg "fylder lidt mere" ;)

Det gik heldigvis over efter nogle uger, hold ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER