Plumeria

Ondt når man er på toilettet

3 indlæg i dette emne

Hej derude

Har bækkenløsning og kan godt mærke at baby nu er tungere og derved presser på som giver smerter

Men her fortiden hvis jeg er på toilettet kan jeg også mærke smerter, især ved stort, det er så smertefulde i bækken at presse (ja undskylder for detaljerne :P ) At jeg virkelig frygter det :/

Nogle dér har prøvet noget lignende og har nogle gode ideer, eller er det bare om at holde det ud

Er i uge 34

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg ikke lige prøvet det. Men tænker om det kunne være en ide med noget afføringsmiddel, jeg fik magnesia i starten af graviditeten pga. min hyperemesis, så det ved jeg, man gerne må tage som gravid (tjek dog hellere lige med lægen inden) Ellers kan svesker og abrikoser jo også gøre en hel del. Så det måske kræver lidt mindre pressen på :)

God bedring med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i hvert fald ikke rart, nej, men noget min fys har lært mig, er at det er vigtigt hvordan man sidder på toilettet.

Hun har et billede af det deroppe, men det ligner meget det som der er på det her link http://dagenssundhed.dk/mavetarm/aff%C3%B8ringsproblemer/forstoppelse

( det er den der figur 3) Måske kunne det være en mulighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER