Ditte <3

Hjælp til succesrig jobsøgning

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har brug for hjælp til jobsøgning!

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration i 2009 hvor jeg var igennem receptionen, indkøb, internsalg og bogholderiet, da jeg er færdig som elev kommer jeg ind som vikar i samme virksomhed på deltid i ca. 5 måneder i bogholderiet, i sommerferie og når deres elev skulle på skole.

I 2010 fik jeg et vikariat(som blev til 2 år) som kontraktkoordinator, hvor jeg sad med administration og fakturering af servicekontrakter og ad hoc servicebesøg, samt bestilling af materialer til ny installationer og fakturering af disse installationer.

I 2013 har jeg så taget kurserne Årsregnskab (for at få det genopfrisket) og Løn & Personaleadministration (for at lære det)

Jeg har nu gået ledig i næsten 1,5 år og er ved at være liidt desperat efter et job. Jeg søger som en sindsyg, men har kun været til 5 samtaler. Jeg har prøvet lidt forskelligt med mine ansøgninger, med og uden punkt opstilling, et lidt anderledes billede, som indlægsseddel når jeg har søgt som lægesekretærelev. Jeg har fået afvide steder fra at min ansøgning er god, men altså 5 samtaler på ca. 1,5 år er jo ikke meget, men jeg ved snart ikke hvad jeg kan gøre anderledes...

Så derfor prøver jeg her: har i nogle gode råd og fif til ansøgninger? Har i evt. nogle succusrige ansøgninger jeg må se?

Og sidst men ikke mindst, kender i nogle steder, der måske kunne bruge en som mig??? Jeg søger fra Hjørring og heltned til Aarhus. Da vi gerne vil flytte kan jeg søge så bredt.

Håber i kan hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må gerne se mit materiale. Jeg har været indkaldt til 5 samtaler siden marts. Ikke mange men det har været ok.

Send en på med din mail så kan jeg sende lidt til dig, hvis du er interesseret. Vi har jo samme uddannelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne se mit materiale. Jeg har været indkaldt til 5 samtaler siden marts. Ikke mange men det har været ok.

Send en på med din mail så kan jeg sende lidt til dig, hvis du er interesseret. Vi har jo samme uddannelse :)

Ja tak, det må du meget gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak, det må du meget gerne :)

Sender noget til dig i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ingen kontakter i det område og jeg er selv i en helt anden branche, så mine gamle ansøgninger kan nok ikke rigtigt bruges....

Men jeg krydser rigtigt meget for, at joblykken snart vender :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER