Guest cmbk

Vinterstøvler str ???

3 indlæg i dette emne

Lige pt er hun i str 20/21 - Så det er jo lidt svært at vide, hvad hun bruger hen imod december? Hvad gør I?

Er 2 vinterjakker nok? Det eneste jeg mangler er en ekstra flyverdragt, samt hue+vanter. Hvad mangler ellers til vintergarderoben?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Zoey brugte str 21 sidste år( du hun kunne gå og frem til sandal/sko tid) hun fik så sandaler i 22. Voksede ud af dem og er hoppet i 23 nu. Og de virker ikke store ( husk halvanden cm voksetillæg ) har snakket med div skovutikker som har anbefalet mig at købe vinterstøvler i 24&25 da vinteren jo kan være lang er i dk. Og jeg går meget op i hendes fodtøj skal være rette str og ikk for småt.

Fandt Ecco støvler til 455 på nettet så har købt begge par :-)

Det er jo et sats at købe i god tid.

Men hvor længe har hun brugt 20/21?? Jeg tænker hun skal have 22/23. Ekspdienterne siger deres fødder kan vokse mange str de første 2 år :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt skal du købe sko med voksetillæg på 1 - 1,2 cm. Jeg har målt Anna fod og taget højde derudfra. Der plejer at stå indre mål ud for de forskellige skostørrelser.

Jeg har købt en str. 22 i lukket sko - Anna bruger nu str. 21 fuldt ud.

Så en størrelse større vil jeg sige, hvis du køber samme model som sidst. Du kan komme en sål i i begyndelsen.

Jeg vil mene een enkelt vinterjakke er nok og så termotøj og regntøj. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER