Guest

Spiralizer?

17 indlæg i dette emne

Hvor finder man en billig piralizer??? Det må godt være den lille håndholdte, syntes bare stadig det er dyrt for noget ret simpelt som jeg ikke engang er sikker på bliver noget jeg får brugt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger også lige med her, overvejer nemlig at anskaffe mig en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det her det samme :)? http://www.lapni.dk/offer/751. For så det er da et udmærket tilbud :)

Det ser rigtigt ud, tak for tippet, tror jeg bestiller den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige tilføje at I måske skal genoverveje den der vegetable twister-tingest... Her er anmeldelserne på Amazon: http://www.amazon.co...howViewpoints=1

Ja okay, de lyder ikke for fantastiske :), har allerede købt den, har dog ikke fået den endnu, men regner nu hovedsageligt med at bruge den til squash (fordi jeg elsker squash spaghetti), og det må den da næsten kunne klare :P (håber jeg).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt den og den er virkelig dårlig :( Var en stor skuffelse.... Duer ikke ordentligt til noget, ikke engang squash.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal nok give lyd :balloons Den har formodet levering 9 august (så var forsendelsen nemlig gratis :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt den her og er meget spændt. Den fylder lidt, men jeg håber, jeg får glæde af den og får den brugt. Spørgsmålet er så, hvor den lige skal stå....hmmmm..... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg venter med at bestille til jeg har hørt jeres anbefalinger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg venter med at bestille til jeg har hørt jeres anbefalinger

:ditto

Den lille som "madbanditten" har er også den jeg kigger mest efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået prøvet min spiralizer. Den virkede helt upåklageligt. Vi skal have gæster i aften til mad, og jeg bestemmer menuen, så de bliver udsat for forholdsvis sund mad. Forretten bliver en lille tallerken med salat med balsamico-glace og så 3 stykker brød med gedeost (ristet i ovnen så osten er smeltet) med lidt salt og honning.

Herefter følger så eksperimentet. Squash-"pasta" vendt i madfløde og hvidløg og serveres med cherrytomater og ristede pinjekerner. Hertil følger et stegt kyllingebryst til hver. Hvis min veninde var lidt mere til oksekød, så havde det været oplagt at lave det med nogle oksestrimler. Jeg synes ikke, den fylder voldsomt meget, og den er nem at bruge og har 3 forskellige slags skæreblade. Nu har jeg ikke smagt resultatet endnu, men jeg håber, det bliver godt. Måske jeg alligevel skal købe noget frisk pasta som en back up? ;)

post-6112-0-79750700-1376031770_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået prøvet min spiralizer. Den virkede helt upåklageligt. Vi skal have gæster i aften til mad, og jeg bestemmer menuen, så de bliver udsat for forholdsvis sund mad. Forretten bliver en lille tallerken med salat med balsamico-glace og så 3 stykker brød med gedeost (ristet i ovnen så osten er smeltet) med lidt salt og honning.

Herefter følger så eksperimentet. Squash-"pasta" vendt i madfløde og hvidløg og serveres med cherrytomater og ristede pinjekerner. Hertil følger et stegt kyllingebryst til hver. Hvis min veninde var lidt mere til oksekød, så havde det været oplagt at lave det med nogle oksestrimler. Jeg synes ikke, den fylder voldsomt meget, og den er nem at bruge og har 3 forskellige slags skæreblade. Nu har jeg ikke smagt resultatet endnu, men jeg håber, det bliver godt. Måske jeg alligevel skal købe noget frisk pasta som en back up? ;)

post-6112-0-79750700-1376031770_thumb.jp

Den ser godt nok fin ud!! Hvad gav du for den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser godt nok fin ud!! Hvad gav du for den?

Jeg har linket højere oppe, men det kommer lige igen her. Jeg har givet 285 kr. (afhentede selv i butikken)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes også denne: http://www.amazon.co.uk/Gefu-13460-Spiral-Cutter-Spirelli/dp/B0026RMEK4

Det er den "madbanditten" har, men jeg har ikke selv nogen erfaring :)

Jeg vil umiddelbart godt anbefale den her :super Jeg har godt nok kun prøvet at bruge den til squash og jeg går da ud fra, at det er lettere med en stationær spiralizer, men jeg synes den her klarer jobbet udemærket :) Jeg tror, jeg kommer til at blive rigtig glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER