Mama

Den lange ventetid...

7 indlæg i dette emne

Hej piger,

Jeg drømte idag om mit kommende barn. At jeg har født ham (ved endnu ikke hvad køn det er, men i drømmen var det en dreng) og holder ham i mine arme. Det var en total total dejlig følelse og blev helt øv over at vågne fra den drøm, skulle ellers lige til at amme ham :loveshower

Jeg har ind imellem den slags drømme, og har også haft dem inden jeg blev gravid. Det sætter lidt en dæmper på utålmodigheden. :)

I fredags modtog jeg brev fra hospitalet hvor der stod: "Tillykke med graviditeten". Det bragte et stort smil på mine læber.

Ih hvor jeg altså bare glæder mig til at holde min lille baby i mine arme og kysse den og nusse den. :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nårh, hvor hyggeligt :-)

Jeg drømte også, at jeg havde min baby for en uges tid siden.

Det var også en dreng. Men jeg kender heller ikke kønnet endnu.

Det bliver spændende at finde ud af om drømmene har talt sandt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih nogen dejlige drømme I har :) Jeg drømte også om baby i nat....det var desværre bare ikke samme slags drøm som jeres. Jeg drømte at jeg skulle til scanning og den vidste at der ikke var noget liv....det var godt nok ubehageligt :(

Jeg fik også brev forleden fra hospitalet hvor der stod Tillykke med graviditeten - det var et rigtig rart brev at få og gjorde det lidt mere virkeligt :) Desværre fik jeg så i går et brev hvor der stod at jeg er indkaldt til ekstra undersøgelse pga. "tidl./nuværd. psyk./fysisk lidelse". jeg tror det er pga. en operation jeg var igennem forrige år og det skal der følges op på nu i forbindelse med graviditet. Jeg havde bare fået det modsatte at vide så blev lidt overrasket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih nogen dejlige drømme I har :) Jeg drømte også om baby i nat....det var desværre bare ikke samme slags drøm som jeres. Jeg drømte at jeg skulle til scanning og den vidste at der ikke var noget liv....det var godt nok ubehageligt :(

Jeg fik også brev forleden fra hospitalet hvor der stod Tillykke med graviditeten - det var et rigtig rart brev at få og gjorde det lidt mere virkeligt :) Desværre fik jeg så i går et brev hvor der stod at jeg er indkaldt til ekstra undersøgelse pga. "tidl./nuværd. psyk./fysisk lidelse". jeg tror det er pga. en operation jeg var igennem forrige år og det skal der følges op på nu i forbindelse med graviditet. Jeg havde bare fået det modsatte at vide så blev lidt overrasket.

Årh, det lyder da godt nok ubehageligt :( Men det er jo nok fordi du går og er bekymret så derfor drømmer du det.

Det er jo en standard procedure de følger. De spurgte også mig om jeg har været opereret i underlivet før. Det er jo for dit og barnets eget bedste at de laver den slags undersøgelser.

Jeg er også herre ræd for at der er noget galt inde i maven. Tror bare vi skal lægge bekymringerne på hylden og nyde graviditeten fuldt ud. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih nogen dejlige drømme I har :) Jeg drømte også om baby i nat....det var desværre bare ikke samme slags drøm som jeres. Jeg drømte at jeg skulle til scanning og den vidste at der ikke var noget liv....det var godt nok ubehageligt :(

Jeg fik også brev forleden fra hospitalet hvor der stod Tillykke med graviditeten - det var et rigtig rart brev at få og gjorde det lidt mere virkeligt :) Desværre fik jeg så i går et brev hvor der stod at jeg er indkaldt til ekstra undersøgelse pga. "tidl./nuværd. psyk./fysisk lidelse". jeg tror det er pga. en operation jeg var igennem forrige år og det skal der følges op på nu i forbindelse med graviditet. Jeg havde bare fået det modsatte at vide så blev lidt overrasket.

Det tror jeg heller ikke du skal være bange for. Det er vist bare standardprocedure, at der lige bliver holdt ekstra øje, hvis man har været opereret. Det er jo kun dejligt, at der bliver passet på én kan du tænke på :-)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det lyder da godt nok ubehageligt :( Men det er jo nok fordi du går og er bekymret så derfor drømmer du det.

Det er jo en standard procedure de følger. De spurgte også mig om jeg har været opereret i underlivet før. Det er jo for dit og barnets eget bedste at de laver den slags undersøgelser.

Jeg er også herre ræd for at der er noget galt inde i maven. Tror bare vi skal lægge bekymringerne på hylden og nyde graviditeten fuldt ud. :gravid

Det tror jeg bestemt også det er. Jeg har gået og været nervøs fordi jeg endnu ikke har været til nogen form for scanning endnu og først skal det d. 31.1. og så kommer det brev. Jeg tror helt sikkert det er derfor. Jeg er "glad" for jeg ikke er den eneste der bekymre mig og du har helt sikkert ret....nu ligger vi bekymringerne på hylden og nyder graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg heller ikke du skal være bange for. Det er vist bare standardprocedure, at der lige bliver holdt ekstra øje, hvis man har været opereret. Det er jo kun dejligt, at der bliver passet på én kan du tænke på :-)

:goodluck

Jeg er rigtig glad for de har valgt at indkalde til ekstra scanning for det har været en af mine store bekymringer ifbm. en graviditet. Der er bare mange ting i hverdagen der giver bekymringer i øjeblikket og så kom brevet og så satte det bare fantasien alt for godt i gang. Nu vil jeg forsøge at glemme alle bekymringerne og nyde graviditeten og se frem til d. 31.1. hvor jeg skal til NF-scanning som bliver den første vi skal til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER