ildtiger

Fuck under 1 uge til termin VILDT......................

5 indlæg i dette emne

Så har jeg under 1 uge til termin fuck det er vildt at tænke på

Nyder at der er en god vind i dag så kan jeg (og bebse) holde varmen ud vi glæder os meget efterhånden og håber at bebse kommer til termin den 4 August vil helst ikke gå for meget over tid

Jeg har ingen plukveer så aner ikke om min krop overhovedet kan finde ud af at føde :blink

Men fik dog spurgt min mor og hun sagde at ved hende gik vandet bare 4 dage over tid uden nogen tegn så må se om det går ligeså glat her :D

Hvordan går det med jer andre ????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, det er godt nok ikke lang tid :yay

Bliver spændende om det bliver til tiden, det tror jeg vi alle går og håber på i denne varme :bd

Her går det fint, men synes det er lidt en underlig venteposition man går rundt i. Går sådan set bare og prøver at få tiden til at gå. Nyder stadig at mærke livet i maven, men ellers venter jeg bare....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det ok. Døjer med vand i hænder og fødder, og så mit bækken som driller hvis jeg laver for meget. Ellers har jeg det godt :gravid

Vi glæder os bare til han kommer ud. Ventetiden må gerne snart være slut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det rigtig godt og nyder graviditeten. Men selvfølgelig har det da været varmt for mig også. Heldigvis har jeg ikke haft så mange problemer med vand i fødderne. Jeg har faktisk heller ikke haft plukkeveer, så er lidt spændt på det sidste stykke tid. Jeg har lige en tre uger endnu, hvis baby venter så længe. Har i dag været ved jordemoder, som fortalte at den bette står fast, så det var dejligt at få bekræftet.

Pøj pøj til jer der er lidt foran mig. Glæder mig til at læse om jeres forhåbentlig gode oplevelser med fødslen og jeres første møde med den lille guldklump.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det dejligt at læse at vi har det godt og bare venter spændt på vores bebser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER