Guest Fru. Sønderup

Hej her er jeg

7 indlæg i dette emne

Hejsa så vil jeg da lige hilse på her inde :D Vi har været i behandling i 3 år og har 3 æg tilbage i fryseren, (se min signatur).

Jeg er gift med min dejlige Karsten og har 3 års bryllupsdag i starten af det nye år :7himmel

Håber vi alle snart kan følges i en termins gruppe :gravid

Jeg har en lang behandlingstråd på det gamle bk/bx eller hvad jeg nu skal kalde de,t men vil ikke komme nærmer ind på hvad vi har været igennem, det har været hård og har slidt både på min krop og psyke så vi håber snart dette baby projekt vil lykkes for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen herinde.

Vi venter osse på vores sidste forsøg med fryse æggebasser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey søde.

Velkommen hertil os...

Lad os satse på at vores tråd her bliver meget meget kort - før den bliver flyttet til en tg ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey søde.

Velkommen hertil os...

Lad os satse på at vores tråd her bliver meget meget kort - før den bliver flyttet til en tg ;)

:kram

Ja lad os komme afsted i en fart hvis det er nogens tur er det hvis vores... :goodluck :goodluck (dejligt med et kendt ansigt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Jeg hepper sammen med jer alle der venter eller er i behandling nu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh hvor er jeg bare modløs lige for tiden... Har bare så svært ved at fortsætte med at være posetiv...:( Karsten siger at han ved det lykkes med vores fryseæg men jeg tør bare ikke tro på det mere..her den 28 November er det 3 år siden vi gik i gang med projekt baby og det er endnu ikke lykkes for os...hjælp mig piger hvordan holder jeg modet oppe ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh hvor er jeg bare modløs lige for tiden... Har bare så svært ved at fortsætte med at være posetiv...:( Karsten siger at han ved det lykkes med vores fryseæg men jeg tør bare ikke tro på det mere..her den 28 November er det 3 år siden vi gik i gang med projekt baby og det er endnu ikke lykkes for os...hjælp mig piger hvordan holder jeg modet oppe ?

Husk det kan lade sig gøre med fryse basser, det er min søn bevis på.

Og ja skulle vi ikke sammen hoppe videre i en TG om ikke så længe, er selv lige startet det sidste forsøg i denne BIB verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER