Guest

Sådan en taske til klapvognen?

16 indlæg i dette emne

Kan i ikke hjælpe mig?

Vi har en Basson klapvogn som vi rigtig er begyndt at bruge men hold nu op hvor savner jeg plads til pung, vandflaske, nøgler m.m. Ved styret. Det har jeg i barnevognen bare lagt i fodenden, det er bare ikke en mulighed i klapvognen. Kan man få sådan en taske dims til styret der passer til en Basson? Og hvor køber jeg det (på nettet)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I liberos pointshop har jeg fundet en som opfylder mine behov ret godt, men det kræver jo at I bruger libero...

Ellers ville jeg lede hos babygear.dk, de plejer at være leveringsdygtige i alt babyrelateret, og så er der jo gratis porto :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyjogger har lavet sådan en fin "parent console" med plads til en flaske og med et par lukkede rum til diverse. Den fåes bl.a. i Ønskebørn, men du kan se, hvordan den ser ud her: http://www.babyearth.com/baby-jogger-city-mini-handlebar-console.html

Jeg vil tro, den passer til de fleste klapvogne, selv om den er lavet til Babyjoggers vogne. De har vel nogenlunde samme bredde. Jeg er rigtig glad for min, for det er bare ikke til at undvære et sted at placere pung osv., når man er på tur med vognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger bare min håndtaske på styret :whistling den har en justerbar skulderstrop som kan nå hen omkring styret og strammes til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger bare min håndtaske på styret :whistling den har en justerbar skulderstrop som kan nå hen omkring styret og strammes til.

Jeg bruger ikke skuldertaske ellers var det jo smart. Men lige nu har jeg en lille clutch og resten i pusletasken og den kan ikke hænge på styret uden at glide ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyjogger har lavet sådan en fin "parent console" med plads til en flaske og med et par lukkede rum til diverse. Den fåes bl.a. i Ønskebørn, men du kan se, hvordan den ser ud her: http://www.babyearth.com/baby-jogger-city-mini-handlebar-console.html

Jeg vil tro, den passer til de fleste klapvogne, selv om den er lavet til Babyjoggers vogne. De har vel nogenlunde samme bredde. Jeg er rigtig glad for min, for det er bare ikke til at undvære et sted at placere pung osv., når man er på tur med vognen.

Det er PRÆCIS sådan en jeg mangler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I liberos pointshop har jeg fundet en som opfylder mine behov ret godt, men det kræver jo at I bruger libero...

Ellers ville jeg lede hos babygear.dk, de plejer at være leveringsdygtige i alt babyrelateret, og så er der jo gratis porto :yay

Vi bruger ikke libero :( men jeg vil lige kigge de andre sider igennem - tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er PRÆCIS sådan en jeg mangler.

Sådan en har vi da købt i den lokale kære børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har vi da købt i den lokale kære børn

Bruger du den til en babyjogger eller på en anden klapvogn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger du den til en babyjogger eller på en anden klapvogn?

Nej den er mest brugt på en alm. Barnevogn :) vores klapvogn har lommer på kalechen jeg kan bruge, så den er ikke kommet med over. Vi bruger ikke bv mere, da i også har en på altanen.

Mener der er flere trykknapper til at sætte den fast med så den passer på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

vi har en fra babysam som bliver spændt fast med velcro hvor der er to kop holder og en lille lomme og så en stor lomme med velcro lukning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer bare at have en karabinhage dims (Hvad hedder de??).. Så sætter jeg min clutch fast i den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at hænge pusletasken over styret og så binder jeg en stor knude på stroppen, så den bliver strammet til og ikke glider ned :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I købt en, Maja? Libero-shoppen har faktisk fået en som måske ville kunne bruges??? Koster kun 1500 point, mener jeg det var,

Ja fik købt en med 2 kopholdere, et lille rum og et stort rum. Den er jeg glad for. Ikke HELT det jeg havde forestillet mig, men den er helt fin og kan det den skal. Jeg fik også sat en nøglering i til at hæfte min clutch fast og et par suttekæder til at hænge legetøj i og hæfte suttekluden fast når den er med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER