fællesbarn

Søskende

5 indlæg i dette emne

Ville høre om der er andre i denne gruppe som har store søskende til den lille nye i maven?? Hvornår fortæller i dem at de skal være den store??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en datter, som vi indtil videre har holdt det hemmeligt for. Jeg synes det har været rigtig svært at vælge hvornår hun skal have nyheden :unsure men nu tror jeg vi er kommet frem ti,l at hun skal have det at vide på onsdag, hvor jeg vil være 11+3. Vi skal nemlig fortælle det til et sæt bedsteforældre torsdag :)

Har I fået det sagt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til læge i torsdags og min dreng har i længe ønsket sig at blive storebror så torsdag aften fortalte vi ham det og han var så stolt og glad... Min kærestes pige fik det at vide sidste weekend hun har to brødre hos sin mor, så hun var glad, men hmm nu ikke en bror mere for dem var hun træt af:) derfor håber jeg da vi får en pige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne være hyggeligt med en pige så :) og dejligt din dreng blev stolt. Vores pige har også længe snakket om en lillebror/lillesøster, så det bliver så dejligt snart at få det sagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en dreng og min kæreste to drenge fra tidligere - de har ikke fået det at vide endnu.. (De er 6, 8 og 10) Kæresten vil gerne vente så længe som muligt, helst til efter NF.. Men åååh, jeg sover konstant og børnene undrer sig, så jeg synes snart det må være på tide at sige det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER