bebsen

NF-scanning i Californien - hvorhenne?

5 indlæg i dette emne

Nogen, der kender et sted, hvor udlændinge kan få foretaget nakkefoldsscanning i Californien? Jeg er i udlandet der pga. bryllup og det passer desværre lige med den periode, hvor jeg kan få foretaget NF. Jeg har søgt og søgt på Google, men finder intet. Er der nogen, der kender til en klinik/sted? Og hvad koster det egentlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan de ikke evt. vejlede dig ved din egen læge om hvordan du gør når det skal foregå i udlandet? :)

Jeg er slet ikke sikker på at de køre med samme procedurer i USA? de tester jo nok for kromosom fejl, men jeg ved ikke om de gør det på samme måde, måske det er derfor det er svært at finde noget om!? men jeg aner det faktisk ikke...

Kender du evt. nogle i USA? de vil måske kunne hjælpe dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Find et nummer på et hospital eller en læge og så ring derover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På engelsk hedder det en "Nuchal translucency + PAPP-A and HCG blood" test (http://www.womenobgyn.com/obpinfo/testingoptions.htm), det kan være det hjælper din søgning lidt :), jeg får i hvert fald flere resultater når jeg søger på Californien.

Og så vidt jeg kan se skal du finde en Obstetricians & Gynecologists, for at blive scannet, (som fx http://www.yelp.com/biz/center-for-maternal-fetal-medicine-of-santa-monica-santa-monica-3).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg er i cirka samme situation som du var tilbage i 2013. Håber alt gik vel for dig. Jeg er selv meget i tvivl om hvad jeg skal gøre nu, og vil høre om du fik en scanning i Californien, og i så fald hvordan den oplevelse var?

Håber du - eller andre - kan/vil fortsætte denne tråd, selvom den er et par år gammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER