Banshee

Sød historie..

8 indlæg i dette emne

Jeg arbejder på en skole, men har jo været syg fra mandag til og med torsdag i sidste uge.. Jeg har indenfor det sidste halve år tabt mig 30 kg.. Mine elever har ikke rigtig kommenteret det, de ser mig hver dag og tænker ikke rigtig over det. Men, da jeg mødte fredag blev en af eleverne i 5. klasse rigtig glad for at se mig..

Han løber han mod mig, og giver mig et kæmpe knus hvilket resultere i han "gokker" hovedet ind i mit kraveben.. Han kigger op på mig, træder et skridt tilbage og udbryder....

"Men Gitte.... Du er jo blevet helt.. SPIDS..." :biglove

Det var også ganske korrekt, mine kraveben kan nu ses og mærkes for første gang i flere år :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg arbejder på en skole, men har jo været syg fra mandag til og med torsdag i sidste uge.. Jeg har indenfor det sidste halve år tabt mig 30 kg.. Mine elever har ikke rigtig kommenteret det, de ser mig hver dag og tænker ikke rigtig over det. Men, da jeg mødte fredag blev en af eleverne i 5. klasse rigtig glad for at se mig..

Han løber han mod mig, og giver mig et kæmpe knus hvilket resultere i han "gokker" hovedet ind i mit kraveben.. Han kigger op på mig, træder et skridt tilbage og udbryder....

"Men Gitte.... Du er jo blevet helt.. SPIDS..." :biglove

Det var også ganske korrekt, mine kraveben kan nu ses og mærkes for første gang i flere år :rolleyes

sikke en dejlig dreng :)

og hvor er det fantastisk flot af dig at du har tabt dig så meget :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en dejlig dreng :)

og hvor er det fantastisk flot af dig at du har tabt dig så meget :hurra

Ja, han er helt fantastisk :loveshower

Og mange tak :) Jeg fik lavet en gastric bypass i november, så den hjælper godt på vej må man sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅårh hvor fantastisk!! Keep up the good work!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKØNT med sådan et vægttab! Tillykke med det! Og sød knægt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh skøn dreng, og flot vægttab, tillykke med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han er helt fantastisk :loveshower

Og mange tak :) Jeg fik lavet en gastric bypass i november, så den hjælper godt på vej må man sige :)

det er rigtigt, men uden viljestyrke og hårdt arbejde så går det jo ikke :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Hvor sødt altså :) Jeg har også fundet mine kraveben efter -32kg og det er skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER