AnjaJoergensen

Baby 1 år og søvn

3 indlæg i dette emne

Hvordan lærte i jeres børn og falde i søvn i egen seng? Og hvor lang tid tog det? Lucas bliver 1 år på torsdag. :) gerne nogen der først lærte de små det sent? Hvor gamle var de da i prøvede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Liv er knap 10 måneder og vi er ved at prøve det nu (faktisk LIGE nu i dette øjeblik ;) ).

Vi startede. da hun var ca. 8½ måned med at hun fik flaske i sengen og så lagde hun sig til at sove, når hun var færdig - de fleste aftener. Men ... de sidste 3 uger har det bare slet ikke været så nemt. Nu rejser hun sig op i sengen, hvis hun er mere vågen end "lige på nippet til at falde i søvn" <_< Så nu kan hun godt bruge en times tid på det ... Hun græder engang imellem, så kommer jeg ind og sidder lidt, Nogle gange har jeg kigget til hende, og så er hun liige ved at falde hen (på maven midt i sengen ovenpå dynen :D ) men så ender hun alligevel med at vågne helt op og græde. Så lige p.t. kan jeg først gå, når hun endelig er kommet til det punkt, hvor hun er helt klar til at sove ,og putter sig med dynen. De seneste dage har det endda først været når hun sover helt! Jeg satser på, det skyldes et udviklingsspring, for hun HAR jo kunnet falde i søvn selv.

Nå, men du kan jo egentlig ikke prøve mit svar til så meget, eftersom vi stadig kun er i "prøvefasen", men så ved du da, at du ikke er alene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii, den sover :yay Og hun var endda lidt mere vågen end bare "nu vil jeg gerne bare sove", da jeg gik ud af værelset :)

Kl. 21.15 - kun fem kvarter senere end det tidspunkt hun bør sove på, men næste aldrig gør lige p.t. ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER