Guest

Fik brev fra hospitalet....

1 indlæg i dette emne

Jeg har lige tømt postkasse og i den lå der brev fra Hvidovre Hospital om at jeg er indkaldt til en ekstra ultralydscanning, samtale og evt. blodprøve d. 11.3 pga. "tidl./nuvær. fysk./psys. lidelse". Da jeg lige åbnede brevet tænkte jeg bare "øhh hvad drejer det sig lige om". Der står bare at det er på baggrund af oplysninger fra min læge jeg bliver indkaldt :blink

Efter at have tænkt over det kan jeg kun komme frem til at det er pga. jeg var igennem en operation i 2009 hvor jeg fik fjernet en cyste på den ene æggestok på ca. 22 cm. Jeg har ellers spurgt min læge om det ville have nogen betydning og det sagde hun nej til, men hun skrev det i journalen alligevel fordi tidligere operationer skal oplyses.

Jeg er glad for at det bliver fulgt ekstra for det har/er en af mine store bekymringer ifbm. graviditeten, men jeg synes godt nok det er et underligt brev at sende uden særlig mange oplysninger. De kunne godt skrive hvem man evt. kan kontakte for yderligere oplysninger - f.eks. ens egen læge eller hospitalet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER