Tumlepigen

Armbånd

8 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg fik penge af manden min i fødselsdagsgave til at købe smykker for. Jeg købte et smykkesæt, men efter kort tid begyndte forsølvningen (viste det sig) at skalle af <_< Nu har jeg klaget og får pengene tilbage.

Nu vil jeg gerne finde nogle andre smykker for gaven. Jeg havde forelsket mig i armbåndet, så tror, at jeg vil gå efter et sådant i første omgang (så må vi se, om der også er råd til øreringe :P). Jeg vil høre om I har forslag til hvilket armbånd, jeg kunne kigge på. Hvad har I selv? Har I links til noget fint? Jeg vil gerne have det i læder eller andet blødt materiale, og der må gerne være pynt, fx i form af en sten andet der sidder på snoren. Jeg tænker lidt i stil med Story fra Kranz & Ziegler, men jeg kunne godt tænke mig, at der kun var et 'led'.

Kom med jeres forslag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kig hos kobra de har mange fede ting jeg ville ønske min mand købte til mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fra K&Z og du kan jo bare nøjes med at sætte et led på.

Elsker mit armbånd og så er vedhængene relativ billige så det er nemt at ønske dig nye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et lignede armbånd fra Pilgrim, et andet fra Pandora... Favoritten er dog Pilgrim...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fra K&Z og du kan jo bare nøjes med at sætte et led på.

Elsker mit armbånd og så er vedhængene relativ billige så det er nemt at ønske dig nye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror måske, at jeg har bestemt mig for et armbånd fra ByBiehl. Der er godt nok 2 snore om armen, men jeg kan godt lide at pods'ne er lidt flade i det og der er så mange fine :loveshower

Vil lige se, om jeg ikke skal ud og se det IRL først...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER