Guest

Hvordan renser i de små ører?

12 indlæg i dette emne

Jeg er altid så skide bange for at gøre mere skade end gavn - med en sikkerheds vatpind føler jeg bare skubber skidtet ind i øret i stedet men jeg tør ikke bruge en alm vatpind. Kan man købe noget spray agtigt de små kan tåle? Eller hvad gør i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger kun spidsen af en sikkerhedsvatping til at tage det i kanten af oeregangsindgangen. Resten af oeret renser jeg saa med en anden og/eller en bloed, tynd klud, som er fugtig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, der er jo denne her KLIK :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, der er jo denne her KLIK :balloons

Den må først bruges fra 3 år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah.... Havde ikke lige nærlæst ;) Hmm.... vi renser bare med en sikkerhedsvatpind, ved ikke lige om der er andre løsninger :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger kun spidsen af en sikkerhedsvatping til at tage det i kanten af oeregangsindgangen. Resten af oeret renser jeg saa med en anden og/eller en bloed, tynd klud, som er fugtig.

Det er ca samme fremgangsmåde jeg bruger, men syntes de små ører virker så sarte og jeg er virkelig bange for at gøre noget der er skyld i at hun får ondt eller producerer mere ørevoks :unsure og med en nat som i nat hvor hun har skreget tydeligvis i smerte, så bliver jeg selv nærmest panisk over om det er min skyld. Jeg ved så bare ikke om det er tanden der lige nu er ved st bryde frem eller om det er ørerne eller om det er noget så simpelt som sult (hun spiste ikke ret godt igår) det kan for den sags skyld også være hoste, snot eller et myggestik. - kæft man famler i blinde nogle gange :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker dem bare med en vaskeklud. Kan ikke lide tanken om vatpinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager en babyvatpind og tager kun yderkanten. Inde i selve øret gør jeg det ikke, da det jo netop bare opsætter produktionen af ørevoks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager en babyvatpind og tager kun yderkanten. Inde i selve øret gør jeg det ikke, da det jo netop bare opsætter produktionen af ørevoks.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik nogle dråber på recept fra lægen, da Idas øregang ikke er ret stor/bred - det var noget med at ørevokset ikke selv kunne transportere sig ud.. Så vi skal bruge de dråber en gang om ugen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger så fortsætter jeg med den blide behandling - og håber på at hun bare er generet af tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vakser bare det væk i øret som kan ses, med en blød fugtig klud, Silas elsker det :) Vatpinde bruger jeg ikke rigtig.. dog hvis jeg kan se en stor klat som kluden ikke kunne nå, og at synet af den genere mig, så tager jeg den væk med en sikkerheds vatpind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER