Guest Cirkeline88

hvilket legetøj?

8 indlæg i dette emne

jeg er igang med at lave ønsker til barnedåben, men jeg er lidt lost.. så jeg tænker lidt på noget legetøj, men hvad skal det være for noget, hvad skal det kunne?

og er det for tidligt at ønske sig duplo? hun er ikke så gammel endnu, men hun kan jo bruge det senere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså vi ønskede os legetøj til senere brug til Ida i dåbsgave, da vi fik en masse til de første 6måneder i barselsgave.

fx bobles, gåvogn, dublo. derudover var der også tilskud til gyngestativ, sandkasse og trampolin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline fik den klassiske røde dukkevogn til barnedåb, og den har hun været glad for, og den bruges dagligt. Hun fik også en Rubens dukke, bobles, learning puppy fra fisher Price.

Andet legetøj kunne være gåvogn/gåbil/ scooter. Duplo er også en god ide, ellers er der 123playmobil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi ønskede os legetøj til senere brug til Ida i dåbsgave, da vi fik en masse til de første 6måneder i barselsgave.

fx bobles, gåvogn, dublo. derudover var der også tilskud til gyngestativ, sandkasse og trampolin

uhh sandkasse skal da lige på også :) tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline fik den klassiske røde dukkevogn til barnedåb, og den har hun været glad for, og den bruges dagligt. Hun fik også en Rubens dukke, bobles, learning puppy fra fisher Price.

Andet legetøj kunne være gåvogn/gåbil/ scooter. Duplo er også en god ide, ellers er der 123playmobil.

jeg kan bare ikke finde ud af om duplo er for tidligt, for på legos hjemmeside står der fra 1 1/2 år og hun er kun 4 mdr til dåben..

uhh den røde dukkevogn skal på, også kan der da lige skrives lidt tilbehør på også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ønskede os alt muligt :) Hun fik en masse som hun først kan bruge nu her, hvor hun er 1 år :) Det er rart at have..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Duplo vil helt sikkert være et hit når hun bliver lidt større, så hvorfor ikke ønske det allerede nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan bare ikke finde ud af om duplo er for tidligt, for på legos hjemmeside står der fra 1 1/2 år og hun er kun 4 mdr til dåben..

uhh den røde dukkevogn skal på, også kan der da lige skrives lidt tilbehør på også :)

Tidsanvisningen er fra hvornår det regnes ned at de kan finde ud af at bruge det. Altså sætte det sammen.

Herhjemme har Ida skrid fået lov og lege med det, selvom hun ikke er gammel nok, og det har været et hit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER