tazdiginez

Hvad skal jeg pakke med?

4 indlæg i dette emne

På fredag skal Maliva og jeg op til mine forældre og så kommer J næste fredag og "holder ferie", hvor vi derefter tager hjem sammen om søndagen.

Jeg har styr på tingene til mig selv, men hvor meget er nødvendigt til Maliva?

Er to sæt tøj til hver dag for meget, når vi har mulighed for at vaske?

Hvad med legetøj? Hvor meget er egentligt nødvendigt, når mosters værelse er fyldt med det?

Hvad med overtøj? Skal der bare en tynd jakke med og så evt. Et sæt regntøj?

Hvad med legesager til badet?

Arrrh :P kan slet ikke få hovedet rundt om den store liste og hvad der egentligt er nødvendigt fremfor "bare fyld" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skifter du tøj på hende 2 gange om dagen nu? Hvis ja, ville jeg tage det med. Ellers bare 1 sæt pr dag :)

Hvis mosters værelse er fyldt med legetøj så ville jeg ikke tage særlig meget med. Måske lige en ynglingsting eller to, så hun måske også kunne være underholdt på turen derover. Har du noget som måske kan gå for alm legetøj og badelegetøj også? Win win :P ellers ville jeg ikke tage badelegetøj med - måske der er en skål eller grydeske hos dine forældre som kan komme med i bad.

En tynd jakke, og regnsæt ville være fint tror jeg, man ved jo aldrig med det danske vejr.

Det var sådan jeg ville gøre det :) God tur forresten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også 1 sæt tøj om dagen når i har mulighed for at vaske.

Tag ganske lidt af hendes ynglings legetøj med så hun har noget hun forbinder med sit, men ikke ret meget da i jo har en masse hun kan lege med ved moster.

Og en tynd jakke til aftnerne eller hvis det en dag er lidt køligt. Og regntøj skader aldrig at have med.

Og så tror jeg i er godt dækket ind.

Rigtig god ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig med de to andre svar. Ville nok smide et par thermo bukser i tasken også - måske afhængigt af vejrudsigten, men dk kan være pivkold om sommeren og om aftenen( måske jeg går med livrem og seler;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER