Myliona

Efterlysning: Almas mor..

4 indlæg i dette emne

http://www.dagens.dk/nyheder/s%C3%B8d-efterlysning-kender-du-den-lille-pige-alma-der-ejer-denne-taske

Nu har min lille efterlysning bredt sig, så smider den også herinde, nu jeg er kommet på nettet igen ;)

Jeg søger moren til Alma, som var så sød at låne Camille den fine taske, men hun kom så hurtig af toget at vi glemte at aflevere den...!

Alma fylder et år sidst i juli, og kommer fra Århus.. De var med toget fra Odense til Århus d. 6 juli.. Jeg ved desværre ikke hvad moren hedder :(

Håber nogen kender hende og kan give besked til mig, så jeg kan få afleveret tasken til rette ejerbaby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare sødt, at du har sat så meget i gang for at en lille pige kan få sin taske igen :respekt . Jeg så også lige efterlysningen på Facebook (Politirapporten Østjylland). Forhåbentlig er budskabet efterhånden kommet så vidt omkring, at de rette personer ser det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, jeg så det godt på facebook tidligere. Sjovt at den er blevet delt så langt - bor i KBH SV. :)

Håber Almas mor ser det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt set den på FB - lidt sjovt, at den kommer fra dig :) Kender desværre ikke Alma eller hendes mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER