Guest M's mor

Er det det igen?

3 indlæg i dette emne

For tre til fire måneder siden var vi ved vagtlægen der sagde Madison havde møb.

Da vi en måned senere tog til ørelægen sagde han at hun aldrig havde haft det men havde væske i det højre øre.

Som i en anden tråd har kunnet læse så sover hun meget uroligt for tiden. Græder flere gange om aften/nat. I nat var jeg oppe hver anden time. Kaster sig rundt i sengen. Hun har de sidste dage pylret meget og hun er også blevet lidt snottet.

I dag måtte jeg putte hende en time sidst på eftermiddagen og hun kunne godt have sovet mere men måtte vække hende så hun kunne sove her til aften. Appetitten er ikke så stor i dag. Faktisk har hun næsten ikke ville spise eller drikke så jeg har tilbudt en ekstra flaske for at hun fik noget ned.

Rasmus skulle gøre hende natklar, og han lægger hende på puslebordet. Hun skriger og græder helt hysterisk, hvilket var det samme i går. Da han kommer ud siger han at hun tager sig til højre øre :( vi putter hende og inden for 45 min små græder hun fire gange. Plejer hun ikke.

Nu tænker vi så om den kan være gal igen med øret. For vi har egentlig hele tiden tænkt at det kunne være opstart i dp. Godt nok er det hos mig og vi laver det samme hver dag, men derfor kan der jo godt komme en reaktion.

Men samtidig tænker jeg, tænk nu hvis det igen er øret og vi ikke får gjort noget så hun bare har ondt fordi vi tror det er noget andet :(

Hvad tror i? Det skal lige siges at hun ikke har feber men havde hun heller ikke sidste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville få det tjekket :-) hellere afsted en gang for meget end for lidt.

Men når de er forkølet har de som oftest væske på øret som trykker. Så det kan godt være derfor det trykker og ikke møb. Men jeg ville ringe til ørelægen og få det tjekket.

God bedring til lille M :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville få det tjekket :-) hellere afsted en gang for meget end for lidt.

Men når de er forkølet har de som oftest væske på øret som trykker. Så det kan godt være derfor det trykker og ikke møb. Men jeg ville ringe til ørelægen og få det tjekket.

God bedring til lille M :-)

Det siger min mave fornemmelse også er det bedste. Men vi var ikke helt enige herhjemme.

Og forhåbentlig er det ingenting men man kan aldrig vide, og hun kan ikke fortælle at det gør ondt.

Ringer i morgen :)

Og tusinde tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER