Ezri

Kom til Tall Ships Race i Aarhus

10 indlæg i dette emne

Hvis I er i Aarhus - eller i nærheden - så kom ned på havnen. Der er nemlig Tall Ships Race, så havnen er fyldt til bristepunktet med store smukke sejlskibe - og mange af dem kan man komme ombord på og se.

Der er mange aktiviteter for børnene. Blandt andet kan man komme ind til mig og lave et skib af pil og papir - det tager ca. en time og er en rigtig hyggelig beskæftigelse at lave sammen som familie. Man kan også gå ind ved siden af og få malet en sej sømandstattovering. Kattagatcenteret har også en lille bod, hvor man blandt andet kan røre ved levende fisk. Der er rigtig meget at lave for hele familien

Jeg ville bare lige give tippet videre :)

Mere info her: http://www.tsraarhus.dk/

Sådan nogle skibe kan man lave i den workshop, hvor jeg er frivillig:

tall-ships-races-hoejre.jpg

Btw... Det er ikke mig på billedet, men Helle der har arrangeret det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal derhen på lørdag :) Så godt med en positiv historie derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal derhen på lørdag :) Så godt med en positiv historie derfra :)

Jeg er frivillig dernede, og det er et super godt arrangement. De har forsøgt at fokusere på børnefamilierne, og det er lykkes dem rigtig godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Århus i dag, men var helt smadret efter et besøg i den gamle by. Deres brosten var ikke et hit for mit bækken ;)

Ville ellers rigtig gerne have været forbi :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Der er desværre for langt med offentlig transport fra Nordjylland :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Der er desværre for langt med offentlig transport fra Nordjylland :(

Ja desværre... Men det kommer også til Aalborg en gang i mellem. Så det kan være I kan se det der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Århus i dag, men var helt smadret efter et besøg i den gamle by. Deres brosten var ikke et hit for mit bækken ;)

Ville ellers rigtig gerne have været forbi :)

(null)

Hvor ægerligt... Der er virkelig smukt dernede... Men kan godt forstå, du ikke kunne holde til det med dit bækken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E og jeg er på vej til Århus (S kommer i aften) og regner med at tage derind søndag og se det! S glæder sig helt vildt og jeg tænker da også at det bliver hyggeligt, især for mine to nevøer. Må lige huske det der med sømandstattoo - det er helt sikkert et hit, især hvis ikke det tager så lang tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E og jeg er på vej til Århus (S kommer i aften) og regner med at tage derind søndag og se det! S glæder sig helt vildt og jeg tænker da også at det bliver hyggeligt, især for mine to nevøer. Må lige huske det der med sømandstattoo - det er helt sikkert et hit, især hvis ikke det tager så lang tid ;)

Hvis I kan, skulle I komme lørdag i stedet for. Skibene sejler nemlig kl 13 om søndagen, så der sker ikke ret meget. Og tattoo (og skibe i papir og pil) lukker helt ned kl 19 om lørdagen. Så der er mere for ungerne om lørdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja desværre... Men det kommer også til Aalborg en gang i mellem. Så det kan være I kan se det der :)

Ja vi plejer at være til det i Aalborg.. Det har været en tradition siden jeg selv var barn, som vi så har holdt fast i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER