Guest M's mor

Endnu et spørgsmål om kindtænder

5 indlæg i dette emne

Madison hørlige fået hendes fire kindtænder, og de er heldigvis kommet inden for samme periode, og lige før jeg kan sige samme dage ;)

Nu har hun så fire stk men dem i overmunden er endnu ikke det hele kommet frem ved. Hun sover meget uroligt og kan godt vågne nogle gange om natten hvor hun lige har brug for en flaske for at sove videre.

Kan det mon skyldes at det er fordi kindtænder i overmunden stadig genere hende fordi de endnu ikke er helt fremme?

Hun er glad om dagen og sover også hendes middags lur som hun plejer. En time :( så der føler jeg ikke det har påvirket hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan det sagtens.... De er ømme så længe de ikke er helt fremme, og somme tider et par dage efter også. Håber hun snart er ovre det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det sagtens.... De er ømme så længe de ikke er helt fremme, og somme tider et par dage efter også. Håber hun snart er ovre det :kram2

Godt nok. Så er jeg mere rolig. Kunne nemlig ikke finde nogen anden årsag. :)

Vi er jo ret heldige at de komme samtidig og at hun ikke får feber eller noget som helst. Denne omgang har det så været hun har sovet uroligt og lidt rød numse. Når jeg hører hvor meget andre døjer når deres børn får tænder så er vores ingenting.

Så lige et andet spørgsmål jeg synes jeg ved dem i undermunden kan se lidt som ligner størknet blod. Men kan det godt bløde når de kommer frem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan godt bløde lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan godt bløde lidt :)

Godt så skal jeg heller ikke bekymre mig om det :) tusinde tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER