vintergæk

odense ivf eller iv syd?

19 indlæg i dette emne

Hej jeg vil gerne høre om jeres oplevelser- gode som dårlige med odense ivf klinik og ivf syd i Fredericia. Det er begge to privat klinikker, men hvad gjorde at I valgte X frem for Y? Kom glad med erfaringer tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke hvorfor vi har valgt som vi har valgt. Men vi har valg ivf-syd i Fredericia og det har vi bestemt ikk fortrudt. De er rigtig søde og hjælpsom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IVF SYD! Helt sikkert... Vi gik på OUH inden.. og det er de sammen mennesker på privatklinikken.

Desuden har IVF Syd en af de aller bedste succesrater i DK! Og ja det kan jeg kun bevidne efter idag og være 25+0 efter 7 års behandling.. og så hjalp ivf Syd os :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvorfor vi har valgt som vi har valgt. Men vi har valg ivf-syd i Fredericia og det har vi bestemt ikk fortrudt. De er rigtig søde og hjælpsom.

hvad valgte I at købe- pakke eller enkelt? Det er helt okay hvis du ikke vil svare ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IVF SYD! Helt sikkert... Vi gik på OUH inden.. og det er de sammen mennesker på privatklinikken.

Desuden har IVF Syd en af de aller bedste succesrater i DK! Og ja det kan jeg kun bevidne efter idag og være 25+0 efter 7 års behandling.. og så hjalp ivf Syd os :D

Ja din historie er virkelig en af de gode :loveshower ved god at kæresten ikke var så succesfuld :shooter valgte I en pakke eller ? og var der ændringer i den medicinske behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad valgte I at købe- pakke eller enkelt? Det er helt okay hvis du ikke vil svare ...

Vi valgte enkelt. Men hvis det ikk lykkes så køber vi nok en pakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja din historie er virkelig en af de gode :loveshower ved god at kæresten ikke var så succesfuld :shooter valgte I en pakke eller ? og var der ændringer i den medicinske behandling?

Vi købte en pakke med 3 forsøg.. med min historie ville det være dumt andet.

Da jeg jo blev gravid allerede i første forsøg - men desværre mistede - ændrede man ikke i behandlingen fra første til anden... andet end jeg måske fik lidt mere gonal f. Og alligevel havde jeg jo kun 1 æg anden gang.

Valgte dog så selv ved 2 forsøg.. at få akupunktur før og efter æg oplægningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte enkelt. Men hvis det ikk lykkes så køber vi nok en pakke :)

hvor langt er I ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget æg ud i tirsdags. Og 14 dage efter mens kommer skal der lægges 1-2 æg op.

Jeg blev overstimuleret af alle hormoner e derfor venter vi en måned med at få lagt æg op. De tog 19 ud, og 9 af dem er blever befrugtet og frosset ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget æg ud i tirsdags. Og 14 dage efter mens kommer skal der lægges 1-2 æg op.

Jeg blev overstimuleret af alle hormoner e derfor venter vi en måned med at få lagt æg op. De tog 19 ud, og 9 af dem er blever befrugtet og frosset ned :)

19!!!! wow det var mange :) har I tidl været gravide? er det alm ivf eller icsi? ja undskyld jeg spørger- er nysgerrig og har svært ved at finde ud af om det skal være pakke eller enkelt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19!!!! wow det var mange :) har I tidl været gravide? er det alm ivf eller icsi? ja undskyld jeg spørger- er nysgerrig og har svært ved at finde ud af om det skal være pakke eller enkelt...

Har ikke været gravid før.

Det er en alm ivf :)

Ja 19, skal også love for det kunne mærkes! Var så uheldigt at jeg ikk reagerede på morfinen så det gjorde pænt ondt at få dem ud. Og havde ondt resten af dagen og øm dagen efter. Men om torsdagen var det væk igen :)

Fik hurtigt mens og skal til scanning på mandag og ser slimhinden god ud så kan vi allerede få lagt æg op om fredagen såååå xxxxx :)

Også et svært valg om marskal vælge pakke eller enkel.. Kan jo være det lykkes i første omgang men man kan desværre også ske det tager lidt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke været gravid før.

Det er en alm ivf :)

Ja 19, skal også love for det kunne mærkes! Var så uheldigt at jeg ikk reagerede på morfinen så det gjorde pænt ondt at få dem ud. Og havde ondt resten af dagen og øm dagen efter. Men om torsdagen var det væk igen :)

Fik hurtigt mens og skal til scanning på mandag og ser slimhinden god ud så kan vi allerede få lagt æg op om fredagen såååå xxxxx :)

Også et svært valg om marskal vælge pakke eller enkel.. Kan jo være det lykkes i første omgang men man kan desværre også ske det tager lidt mere.

IHH er altså spændt på at høre hvordan det går hos Jer!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IHH er altså spændt på at høre hvordan det går hos Jer!!! :kiss

Hvor du sød :) skal teste den 26 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har været offline et godt stykke tid, men vil lige komme med en update. Vi har været til samtale både i Odense og Fredericia, og valgte sidstenævnte. Nu er jeg i nedregulering og venter.... Mon man må spørge til dig ??? Helt ok, hvis du ikke vil svare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... har lige læst din tråd- øv for at det ikke lykkes i sidste forsøg,men kan læse at du ruger allerede igen :) håber det bedst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... har lige læst din tråd- øv for at det ikke lykkes i sidste forsøg,men kan læse at du ruger allerede igen :) håber det bedst :)

Jaa :) var rigtig ked at det ikk blev til noget. men NU er den der håber jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe skal du være i nedregulering eller hva man siger ? :D

Skal i så selv hygge hjemme eller insimination eller regensglas ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe skal du være i nedregulering eller hva man siger ? :D

Skal i så selv hygge hjemme eller insimination eller regensglas ? :)

jeg er i nedregulering i 14 dage, dette fortsætter men tillæg med "ægmodner" i 14 dage og så er det IVF .... stakkels mand :wub side spørgsmål, hvordan skifter jeg linie??? kan ikke finde ud af det :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa :) var rigtig ked at det ikk blev til noget. men NU er den der håber jeg :)

ja kan godt forstå du blev ked at det, der er sådanne en skuffelse når det er neg svar.....håbet, forventningen, troen bliver revet væk under én.... :boo håber der er bedre held denne gang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER