Guest

Udflugter med 10-11 mdrs baby?

32 indlæg i dette emne

Vi skal ikke rigtig nogen steder på ferie i år.

Mie har fri uge 28-30

Anders har fri uge 27-29

Jeg er arbejdsløs og tror ikke jeg skal noget.

Anders tager på cykelferie uge 27 og vi tager i sommerhus i uge 29. Men hvad skal vi så de andre uger? Noget Mie også får noget ud af.

Der er landsskue lørdag den 6/7 det tager vi til.

Derudover skal vi i Jyllands park zoo en dag, måske både i uge 27, 28 og 30 da jeg har årskort.

Men hvad ellers? Vi tager til stranden de fleste dage i uge 29 så det gider vi ikke de andre uger.

Nogen gode forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har tænkt på at tage i Legoland :) De kan selvfølgelig ikke rigtig prøve noget, men der er meget at kigge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lidt de samme overvejelser, men jeg synes det er lidt begrænset med ting her i området.... Vi overvejer en tur i Randers Regnskov, og så skal vi helt sikkert til Blåvand zoo! (hyggeligste mindre zoo, med masser af klappedyr, og man kommer virkelig tæt på dyrene her! De har fx. et abehus, hvor man går inde sammen med de små aber)

Ellers bliver Herning Centret nok også godt besøgt af os :D

Vi skal også ud og køre i tog, for det har Marlon kun prøvet 2 gange, og Charlie har aldrig prøvet det....

Haunstrup, stranden og landsskue er også på vores liste ;)

Derudover skal vi vist også en tur til København....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har årskort til legoland (fordi resten af familien har det) og jeg er faktisk overrasket over hvor meget Albert får ud af det. Han elsker at prøve togene, og atlantis hvor han sidder i mei tai, han er helt opslugt af at se fiskene :)

Ellers er der aqua i silkeborg der tænker jer også de bliver opslugt af fiskene og det ville jo være oplagt en dag hvor det er dårligt vejr :)

Ellers er der jo svømmehallen, legepladser, måske gåture i skoven (løvbakkerne ville være oplagt der er også legeplads)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal helt sikkert i svømmehallen (uden far :rolleyes )

Legoland er afdiskuteret Anders har nedlagt veto og siger det først bliver næste år (han gider ikke "folk" i højsæsonen ).

Aqua var en god ide

blåvand mini zoo vil være oplagt når vi er i sommerhus.

Overvejet også baboon City, selvom det nok også først er rigtig sjovt næste år.

Jeg har faktisk aldrig været i løvbakkerne - sært nok, men det er da oplagt at tage derud i ferien med madpakker, det er jo nærmest lige rundt om hjørnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal helt sikkert i svømmehallen (uden far :rolleyes )

Legoland er afdiskuteret Anders har nedlagt veto og siger det først bliver næste år (han gider ikke "folk" i højsæsonen ).

Aqua var en god ide

blåvand mini zoo vil være oplagt når vi er i sommerhus.

Overvejet også baboon City, selvom det nok også først er rigtig sjovt næste år.

Jeg har faktisk aldrig været i løvbakkerne - sært nok, men det er da oplagt at tage derud i ferien med madpakker, det er jo nærmest lige rundt om hjørnet.

Uh, gør det.... det er sådan et skønt sted! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh blåvand mini zoo, det skal jeg lige huske på når vi skal i sommerhus med svigerfamilien i Nr. Nebel ;)

Jeg har også godt tænkt på baboon city, men jeg ved ikke hvor meget de får ud af det. der er jo selvfølglig diverse køretøj, og et helt rum med little people huse, de kan lege i. Man kan selvfølgelig også tage dem med i boldebadet evt prøve rutsjebane med dem. Hmm tænke tænke det kunne være et alternetiv på en regnvejrsdag :)

Jeg syntes at det er rigtig hyggeligt i løvbakkerne, og i sær med madpakker :)

Hvis du har lyst kunne jeg godt være interesseret i at komme med i Haunstrup og i svømmehallen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh blåvand mini zoo, det skal jeg lige huske på når vi skal i sommerhus med svigerfamilien i Nr. Nebel ;)

Jeg har også godt tænkt på baboon city, men jeg ved ikke hvor meget de får ud af det. der er jo selvfølglig diverse køretøj, og et helt rum med little people huse, de kan lege i. Man kan selvfølgelig også tage dem med i boldebadet evt prøve rutsjebane med dem. Hmm tænke tænke det kunne være et alternetiv på en regnvejrsdag :)

Jeg syntes at det er rigtig hyggeligt i løvbakkerne, og i sær med madpakker :)

Hvis du har lyst kunne jeg godt være interesseret i at komme med i Haunstrup og i svømmehallen ;)

Selvfølgelig :-) det bliver nok hovedsageligt i uge 30!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns altså ikke det behøver være så avanceret, eller dyrt, for så lille et barns skyld.

Her er en tur i sandkassen et hit. Eller et sted hvor der er andre børn, fx cafe med legehjørne. Eller hvis man ku finde et sted hvor de har kaniner i bure og en pony på græs, sådan en legeplads boede vi ved siden af da Mathilde var lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns altså ikke det behøver være så avanceret, eller dyrt, for så lille et barns skyld.

Her er en tur i sandkassen et hit. Eller et sted hvor der er andre børn, fx cafe med legehjørne. Eller hvis man ku finde et sted hvor de har kaniner i bure og en pony på græs, sådan en legeplads boede vi ved siden af da Mathilde var lille.

Det er mindst lige så meget for forældrenes skyld ;) der skal ske noget ellers bliver jeg skør i bolden, og Anders kan ligge på sofaen hele dagen uden at føle han spilder tiden. Så vi skal bare væk fra fjernsyn og computer. Samtidig skal det være noget vi godt gider. Penge er ikke det store problem da vi skal i svigernes sommerhus og det er gratis så vi har ikke rigtig nogen udgifter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns altså ikke det behøver være så avanceret, eller dyrt, for så lille et barns skyld.

Her er en tur i sandkassen et hit. Eller et sted hvor der er andre børn, fx cafe med legehjørne. Eller hvis man ku finde et sted hvor de har kaniner i bure og en pony på græs, sådan en legeplads boede vi ved siden af da Mathilde var lille.

Hehe, ja vores drenge kunne også godt bo i haven hele sommeren.... Der er nok aktivitet for dem. Men ikke for os :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i tager mod Århus, så er der jo en tur i den gamle by og børnenes hus, som ligger tæt ved.

Så er der den der kæmpe legeplads ved Fredericia

Ree park og skandinavisk dyrepark kunne også være gode bud.

Der er også det der sommerland i vestjylland, jeg kan ikke huske hvor, men var der med efterskolen, som man kunne tage til. Og ellers hygge på de lokale legepladser og så tage madpakke med :) så er det jo ligesom at være på udflugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i tager mod Århus, så er der jo en tur i den gamle by og børnenes hus, som ligger tæt ved.

Så er der den der kæmpe legeplads ved Fredericia

Ree park og skandinavisk dyrepark kunne også være gode bud.

Der er også det der sommerland i vestjylland, jeg kan ikke huske hvor, men var der med efterskolen, som man kunne tage til. Og ellers hygge på de lokale legepladser og så tage madpakke med :) så er det jo ligesom at være på udflugt :)

Madsby park i Fredericia som vanni nævner vil jeg også gerne til med Felix selv om han er ældre :)

http://www.fredericia.dk/Fritid/madsbylegepark/Sider/Om-Legeparken.aspx

Tror det er en hyggelig madpakketur og man bestemmer selv hvor meget det skal koste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madsbyparken kender jeg, Ree og scandinavisk er for langt væk.

Måske en tur til Århus.

Anders er helt vildt hooked på Aqua, løvbakkerne og blåvand mini zoo så det bliver helt sikkert det vi skal. Så må vi se om vi får passet mere ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I skal til Haunstrup i uge 30 og vil have flere med kunne jeg måske også overtales til at dukke op sammen med Aron :whistling

Jamen lad os da aftale det. Må lige spørge hvornår jeg har bilen, så giver jeg besked!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne godt lokkes med i Haunstrup i uge 28 eller måske 29

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi friske til at tage til haunstrup, torsdag eller fredag i uge 29 og hele uge 30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der vil med i Haunstrup fredag formiddag? Altså nu på fredag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan vi desværre ikke, vi tager i sommerhus fredag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vejret er nogenlunde ok tror jeg gerne at Aron og jeg vil :)

Vi har en ret stille uge foran os, så det ville da være rart at have noget at se frem til :)

Super :yay elsker at have års kort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle vi have fundet en dag i uge 30, hvor vi skulle tage i Haunstrup?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige finde ud af hvilke dage jeg har bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige finde ud af hvilke dage jeg har bil.

Super så venter vi på en udmelding fra dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan også alle dage, vi skal bare køre Anders på arbejde. Hmm... Hvad med onsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onsdag er vi med på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER