Marianne1983

Frederiksberg- hvilket fødested?

17 indlæg i dette emne

Skal på tir tale m læge om fødselssted og er blevet i tvivl hvor j hører til. Nogle der ved hvor man hører til når man bor på Frederiksberg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi måtte vælge mellem riget og Hvidovre, og vi valgte riget, fordi det lå (er flyttet sidenhen) tættest på os.

Desuden har riget jordemoderkonsultationer på Frederiksberg hospital, og det har altså været super nemt for mig :)

Tillykke med graviditeten :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du hører til Riget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, mange tak alle sammen, det var bare fordi min læge havde nævnt jeg hørte til Hvidovre, men det er jo ikke rigtigt så :-). Er glad for at jeg hører til Riget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvor du hører til vil du altid kunne søge om at føde på riget ;) og når du ved det der du gerne vil så er der meget lille chance for du ville blive afvist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvor du hører til vil du altid kunne søge om at føde på riget ;) og når du ved det der du gerne vil så er der meget lille chance for du ville blive afvist

Man kan vel søge om alle hospitaler ;)

Tror nu egentlig ikke at det er ret nemt at komme ind på Riget hvis du ikke hører til der :unsure

Jeg hørte til Riget, men søgte Hvidovre og fik afslag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt vi har fået forskellige ting at vide. Som sagt havde vi frit valg. Jeg bor/boede ved Dalgas Boulevard-området (altså i udkanten af Frederiksberg). :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vel søge om alle hospitaler ;)

Tror nu egentlig ikke at det er ret nemt at komme ind på Riget hvis du ikke hører til der :unsure

Jeg hørte til Riget, men søgte Hvidovre og fik afslag...

Ja selvfølgelig :D men det lød som om hun gerne ville ind på riget, kender mange der ikke hører til riget som er kommet derind, så længe man søger tidligt i graviditeten så burde man komme ind alle steder, men venter man et par måneder kan der være optaget, har aldrig hørt om nogle der søgte ind tidligt (ved 1. læge besøg som har fået afslag :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig :D men det lød som om hun gerne ville ind på riget, kender mange der ikke hører til riget som er kommet derind, så længe man søger tidligt i graviditeten så burde man komme ind alle steder, men venter man et par måneder kan der være optaget, har aldrig hørt om nogle der søgte ind tidligt (ved 1. læge besøg som har fået afslag :) )

Okay :)

Jeg søgte fx ind på Hvidovre ved 1. lægebesøg, men fik afslag. Måske det er nemmere at komme ind på Riget så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt vi har fået forskellige ting at vide. Som sagt havde vi frit valg. Jeg bor/boede ved Dalgas Boulevard-området (altså i udkanten af Frederiksberg). :)

Det gør jeg også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også ;)

Ej, hvor mærkeligt at I fik afslag. Måske det har noget at gøre med "travlhed"? :) aner det ikke, men det er da underligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor mærkeligt at I fik afslag. Måske det har noget at gøre med "travlhed"? :) aner det ikke, men det er da underligt :)

Det var fordi de havde for mange fødsler tilmeldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, alle sammen,

min læge blev nødt til at ringe til et sted og høre hvor jeg hørte til. Hun fik så oplyst at det var Riget, og der er mine papirer nu sendt til :-). Er godt nok spændt på det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :)

Jeg søgte fx ind på Hvidovre ved 1. lægebesøg, men fik afslag. Måske det er nemmere at komme ind på Riget så.

Sjovt kender mange der netop søger fra Hvidovre til riget så der burde være masser af plads :P

men det kan jo være der været mange lige på det tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, alle sammen,

min læge blev nødt til at ringe til et sted og høre hvor jeg hørte til. Hun fik så oplyst at det var Riget, og der er mine papirer nu sendt til :-). Er godt nok spændt på det hele

Rart du hører til der hvor du helst ville :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, har en gang arbejdet på Riget, så føler mig mest tryg der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER