Guest M's mor

Vores bryllup

29 indlæg i dette emne

Rasmus tog dagen før om fredagen, ud til sin mor for at sove. Imens blev jeg hjemme hvor jeg også havde Madison.

Om lørdagen kl 10 kom min søster samt min veninde der skulle lægge make up, sætte hår og lave negle. Vi havde nogle hyggelige timer, og lidt over middag kom min anden veninde der skulle hjælpe mig i tøjet.

Vi var jo desværre lidt sent på den, og præsten havde udtrykkeligt sagt vi skulle være der kl 1555 ellers blev jeg ikke lukket ind, så var en smule bekymret.

Men vi når det. Jeg havde været overraskende rolig men da vi stod og ventede på jeg måtte gå ind kunne jeg virkelig mærke nerverne og jeg måtte kæmpe for ikke at fælde en tårer ;)

Jeg kom ind i kirken og det føltes så uvirkeligt. Det man havde ventet på så længe var pludselig dagen. Og det var svært at gå stille og roligt op af gulvet. Lige før vi når trapper til alter kan jeg mærke en træder på mit lange slør og it hår bliver hevet tilbage. Jeg havde faktisk først troet det var min niece der gjorde det, men min søster kom bagefter og fortalte det var hende. Hun havde haft en sur madison på armen og min niece som var på vej væk og så havde hun ikke haft styr på hvor hun gik. Ups. Og min ene kusine havde ellers været efter hende flere gange ;)

Vi kommer op til alter og får sat os og sunget. Og det bliver så tur for at vi skal vies. Der gik det ikke så godt. Præsten sagde kun Rasmus og hans mellem navn, og hvis dr kom den mindste forstyrrelse fra kirken så tabte han tråden. Og så nævn han os desværre ikke rigtig i talen. Rasmus var den der mest blev nævnt og så snakkede han om et eventyr. Det er jeg faktisk rigtig skuffet over, for vi havde været til en bryllup hvor præsten var kanon og fortalte en masse om parret. Men det blev vi snydt for.

Vi er nu blevet viet og skal ud af kirken, og dette går selvfølgelig godt :) men man har følelsen af, var det bare det. Vi får hilst på gæster osv, og skal så bagefter om og tage billeder. Vi var sindsyg heldige med vejret. Det var så godt vejr og meget varmt, men da vi har et kvarter tilbage hvor vi mangler at tage billedr så står det ned i stænger. Heldigvis var træerne så store at vi stod nogenlunde i læ :)

Vi får afsluttet g kører så til feststedet. Og ingen af gæsterne har oplevet det har regnet. Det var kun lige i Ebeltoft.

Vi holder en kanon fest og er først hjemme halv fem næste morgen. Det var så kanon en dag. Men hold op hvor er det gået stærkt. Er slet ikke til at forså det er ovre og vi har været gift i tre uger nu.

I får lige lidt billeder

post-1293-0-81817800-1371922297_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her står vii sammen med madison

Og det andet billede er Rasmus der er ved at give vores niece brude buketten.

post-1293-0-88922200-1371922342_thumb.jpg

post-1293-0-16715000-1371922356_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er os sammen med forlover/toastmaster og alle mine brudepiger. De to mørkhårede er mine kusiner og den lyshåret er min søster. Læg lige mærke til i højre hjørne at min niece dukker frem.

Jeg laver på bryllupsklar en større beretning. Det her var bare så i lige kunne se lidt billeder. Undskylder at de er så små.

post-1293-0-28486800-1371922410_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay for billeder! Hvor ser du smuk ud, og sikke en prinsessedrøm af en kjole :loveshower

Også sjovt at få ansigt på dig :) Og hvor et Madison og din niece bare søde og fine i deres kjoler :kuller

Er ked af at præsten ikke levede op til jeres forventninger, men dejligt at I alligevel havde en rigtig god dag og en fed fest! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og fedt med vejret. Jeg har hørt at det bringer held, hvis det drypper på bruden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare en smuk brud :loveshower

Jeg er rigtig glad for at høre at i havde en skøn bryllupsfest!! Og den dag går bare ALT for hurtigt.... Man burde udvide det til en weekend forestilling ;)

Skønne billeder!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige billeder - det lyder bestemt til at ha været en god dag sådan alt i alt. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Jeres store dag, hvor ser I bare dejlige ud! <3

(Din søster i midten ser bekendt ud, hvad hedder hun?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Jeres store dag, hvor ser I bare dejlige ud! <3

(Din søster i midten ser bekendt ud, hvad hedder hun?)

Den lyshåret er min søster. De andre er mine kusiner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja en hel weekend havde været lækkert. Men puha en dyr fornøjelse ;)

Men det var en super lækker dag og er jeg glad for at vi ikke valgte at gå lige over midnat da vi var godt trætte. Men vi valgte at hænge ud og blive der. Det er jeg så vildt glad for.

Ah så må jeg få meget held for himlen åbnede sig bare ;) men det gik jo heldigvis og man kan ikke på nogen af billederne se det regner.

Når jeg nu skulle giftes så skulle det være en stor kjole ;) jeg havde faktisk købt den i december 11. Og var lidt spændt på om den passede efter en graviditet. Men gjorde den heldigvis. Måtte så lige købe ekstra skørter så den fik puf. Men nøj det var en varm omgang, og sidst på aften fik jeg dem til at pille skørter ud for jeg kunne ikke holde det ud.

Er nu meget sjovt lige at have ansigt på folk herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt lige at se et par billeder fra dagen :) Har selv snart 1 års bryllupsdag - tiden er godt nok fløjet afsted - og hvor er det bare fantastisk at blive gift og have glade mennesker omkring sig :loveshower Du var en flot brud, og hvor var det heldigt, at du stadigvæk kunne passe kjolen :yay Af en eller anden grund havde jeg forestillet mig, at du var lyshåret, så det var meget sjovt lige at få sat ansigt på dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt lige at se et par billeder fra dagen :) Har selv snart 1 års bryllupsdag - tiden er godt nok fløjet afsted - og hvor er det bare fantastisk at blive gift og have glade mennesker omkring sig :loveshower Du var en flot brud, og hvor var det heldigt, at du stadigvæk kunne passe kjolen :yay Af en eller anden grund havde jeg forestillet mig, at du var lyshåret, så det var meget sjovt lige at få sat ansigt på dig :)

Ej hvor sjovt. Har altid været mørkhåret.

Det er de mennesker der er med sådan en dag det gør det hele fantastisk. Det havde ikke været det samme uden dem. Men når jeg ser billede så ville jeg ønske vi kunne holde festen igen for den var så god :)

Kunne godt forestille mig det første år er gået stærkt. Skal i fejre 1 bryllupsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lyshåret er min søster. De andre er mine kusiner.

Okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :)

Min søster hedder Stephanie, min kusine Maddi og den sidste kusine natacha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt. Har altid været mørkhåret.

Det er de mennesker der er med sådan en dag det gør det hele fantastisk. Det havde ikke været det samme uden dem. Men når jeg ser billede så ville jeg ønske vi kunne holde festen igen for den var så god :)

Kunne godt forestille mig det første år er gået stærkt. Skal i fejre 1 bryllupsdag?

Tjah, måske er det fordi Madison ser så lys ud. I don't know. Ja, gæsterne gør noget for oplevelsen :) Vi skal helt sikkert et eller andet, men hvad ved jeg ikke helt præcist. Vi har bryllupskage i fryseren, og så går vi nok ud og spiser eller laver lækker mad hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, måske er det fordi Madison ser så lys ud. I don't know. Ja, gæsterne gør noget for oplevelsen :) Vi skal helt sikkert et eller andet, men hvad ved jeg ikke helt præcist. Vi har bryllupskage i fryseren, og så går vi nok ud og spiser eller laver lækker mad hjemme :)

Hun er også meget lys i forhold til hvad jeg ville have troet. Hendes far er helt lyshåret så det må være efter ham. Håber stadig hun en dag får mørke krøller og brune øjne, men tror sandsynligheden er lille. Men så ville hun bare ligne mig mere. Alle siger nemlig hun ligner sin far.

Er sikker på i nok skal få en hyggelig dag lige meget hvad i vælger at gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja og vi havde et lille problem undervejs. Næsten oppe ved alter træder min søster i mit slør. Fotografen fangede ngle gode billeder af det

post-1293-0-95559800-1371992264_thumb.jpg

post-1293-0-56004600-1371992274_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver forresten et Web album så hvis I ønsker det så kan jeg linke til det så I kan se endnu flere billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups søster :D det ser heldigvis ud til at være til at grine af, måske især bagefter. Syns altså også bare din kjole er så smuk, den passer rigtig godt til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt beretning og dejlige billeder :D

Du ser slet ikke ud som jeg havde forrestilet mig - men du er nu stadigvæk en smuk brud og rigtigt smuk i din kjole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn beretning, og lyder som en god dag, selvom præsten ikke levede op til jeres forventninger :wub Og må altså lige kommentere at det var da en sær ting at præsten truede med at du ikke kom ind hvis du ikke var der 5 minutter før :huh Jeg mener, ting sker jo altså bare, og man kan da have RET svært ved at gennemføre et bryllup uden bruden? :huh Men hvad ved jeg...

Og sjovt, du ser bare SLET ikke ud som jeg havde forestillet mig :lol Slet ikke på en skidt måde - du er super smuk i din kjole, og er super køn - men jeg havde bare forestillet mig noget andet :)

Præsten er til mænd så måske han ville være rendt med Rasmus hvis jeg ikke kom ;) men jeg nåede det lige præcis. Men kordegn eller kirketjener sagde til mig da vi ventede på at måtte gå ind at præsten var en speciel mand ;)

Det er sjovt som man kan få et helt andet billede af folk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups søster :D det ser heldigvis ud til at være til at grine af, måske især bagefter. Syns altså også bare din kjole er så smuk, den passer rigtig godt til dig.

Der blev grinet meget af det bagefter og det er et sjovt minde, og ret godt præsten lige fangede det.

Tusinde tak. Jeg havde faktisk lige sagt til Rasmus at jeg ville ønske jeg havde valgt en kjole der gjorde mig tyndere men jeg ville heller ikke have byttet puf effekten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt beretning og dejlige billeder :D

Du ser slet ikke ud som jeg havde forrestilet mig - men du er nu stadigvæk en smuk brud og rigtigt smuk i din kjole.

Tusinde tak :)

Altså kunne godt tænke mig at se et billede af hvordan I havde forestillet jer jeg så ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i bare dejlige! :biglove Stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yay billeder, og nej hvor er du smuk... sikke en kjole wow

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER