Stinak

Hvornår fortalte i at i var gravide?

29 indlæg i dette emne

Familien fik det af vide i julen omkring uge 6-7 stykker.

Min chef fik nyheden i uge 10 da jeg var til MUS-samtale og mine medarbejdere dagen efter. Resten af min arbejdsplads fik det af vide efter NF og facebook en uges tid senere, da D havde fortalt det

på hans arbejde.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1 gang sagde vi det 4+1 og jeg var derefter hundeangst for a miste.

2 gang blev jeg grundet noget sygdom på jobbet tvunget ud i at sige det 4+2

Så denne gang sagde vi det først til bedsteforældre efter en scanning i uge 8. Vores store fik det at vide efter nf og så kom det på fb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke haft muligheden for at fortælle endnu, men min mand vil ikke have, at nogen får det at vide før efter NF. Jeg kan godt følge logikken, men jeg vil gerne have lov at fortælle det til min mor + et par veninder, for hvis jeg skulle miste, så ville jeg også have behov for at snakke med dem om det, så sådan tror jeg, det bliver. De fleste ville nok først få besked efter NF, og mht. facebook, så er jeg meget ambivalent. På den ene side kan jeg godt lide at dele billeder og den slags, meeeeeen. I første omgang deler jeg nok kun med udvalgte facebookvenner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fortalt min far det som eneste familiemedlem, min søster ved vi prøver og har bare sagt nej, når hun har spurgt om det er lykkedes, det er lidt ondt...hun spurgte mig noget uventet omkring om vi prøvede og hvor jeg ikke lige kunne finde masken, så fik hun det afvide. Men er ikke sikker på om det var det rigtige og om hun kan holde tæt, har en fornemmelse af hun har fortalt det til nogle fra familien...bare sådan 'fornemmelse' uden at vide det...

Planen er hele familien får det af vide i slut august til min fødselsdag, alle samlet på engang! :) Så derfor ingen chancer med at fortælle enkelt personer det inden..

Nogle fælles venner og nogle af mine veninder har fået det afvide.

Facebook bliver nok noget ala uge 30, jeg måske kommer med en bemærkning...men poster ikke ret meget der. Dem det vedkommer skal nok opdage det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER