Tumlepigen

Tager I imod tilbuddet om lægeundersøgelser til jeres børn?

11 indlæg i dette emne

Filippa bliver 2 i næste uge og jeg er ved at ville bestille tid til en 2 års undersøgelse.

Jeg kom til at tænke på, om I tager imod det tilbud, som det jo er? Hvorfor/hvorfor ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det vil jeg bestemt tage imod :) Det er da altid rart med et sundhedstjek.

Til gengæld takkede jeg nej til 1,5 års besøg fra SP, da jeg ikke synes at vi har nogle problemer/udfordringer med Theo i hverdagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert. Synes det er super godt med helbredstjek.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør jeg :) synes det er rart lige at få hende tjekket og snakke med lægen og hører hvad h*n siger. Især også fordi det med ronjas vægt stadig ligger i baghovedet på mig og så vil jeg lige beroliges selvom det er lidt tåbeligt :rolleyes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg gør og jeg gjorde det også med min store pige.

Og så er det jeg sidder og kommer i tanke om jeg ikke har fået gry 15 mdr vaccineret :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør jeg. Det er altid rart at blive bekræftet i at alt er som det skal være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde som de fleste af jer - altid rart lige at få tjekket, at alt er fint.

Kunne først få en tid 31. juli :o Må vist prøve at være i lidt bedre tid tid næste år, selv om det nok ikke betyder det helt store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke overvejet, at man jo (selvfølgelig) kan lade være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager i mod. Vil også gerne følge hans vækst da hans medicin kan være vækst hæmmende. Og hvordan hans navlebrok udvikler sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hellere tjekke dem én gang for meget end én gang for lidt.

Her i Tyskland er 5 års undersøgelsen rigtig stor, der bliver tjekket øre, øjne, sprog, hvordan de tegner, hvordan de svarer, motorik og en masse andet. Jeg tror undersøgelsen tog 1 time alt i alt. Det har nok været den aller vigtigste undersøgelse vi har været til med Sebastian. Jeg aner så ikke om den er ligeså stor i DK - det tror jeg ikke.

Hvis vi misser en undersøgelse bliver vi kontaktet af forsikringsselskabet og mindet om det, jeg tror faktisk det er noget nær et krav her, at de skal igennem undersøgelserne, så der kan forebygges eller behanldes hvis der er noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart. Jeg havde heller aldrig overvejet at det var en mulighed at lade være, men det kunne jeg nu heller ikke drømme om alligevel. Jeg synes altid, det giver lidt ro i maven lige at få tjekket diverse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER