Guest

Vitamin bomber?

7 indlæg i dette emne

Jeg er kørt ind i sukker, hvede og fedt fælden og det kører mig ned i et hul af energi forladthed og manglende overskud. Samtidig kører psyken i ring om alt det negative også det jeg ikke kan gøre noget ved alligevel.

Men er ramt af momental overskud og har besluttet at det jeg KAN ændre SKAL ændres og et der er noget jeg GODT kan ændre men det kræver dog et vist form for overskud så :help

Kender i Fødevarer smæk fyldt med vitaminer og mineraler?

Jeg er startet på at tage en smoothie til morgenmad med blåbær og udos choise olie og en vitamin pille.

I dag lavede jeg en grøntsagssuppe med peberfrugt, squash, gulerødder, hvidløg, løg, lidt kartofler og masser af krydderier til middag. Og der er nok til 4 dage mere i fryseren.

Har i andre ideer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Zink og chrom er særlig godt til at tage sukkertrangen, du skal spise dem om aftenen før eller efter aftensmaden. Spinat skulle være den top sundeste grønsag, tæt fulgt af bl.a broccoli og avocado (jo grønnere jo bedre?) Bær af alle slags er også super gode for sundheden og hjernen.

Jeg gør det at jeg laver en skål blandet grønt salat (fx spinat + iceberg + spidskål + rucola) som jeg har i køleskabet til et døgn, som jeg så spiser sammen med alle måltider fordi det fylder rigtig godt i maven og giver den noget at arbejde med, og så spiser jeg lidt mindre af de andre ting. Du kan evt lave en dressing af udo's choice + citronsaft med lidt salt og evt krydderier du kan lide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zink og chrom er særlig godt til at tage sukkertrangen, du skal spise dem om aftenen før eller efter aftensmaden. Spinat skulle være den top sundeste grønsag, tæt fulgt af bl.a broccoli og avocado (jo grønnere jo bedre?) Bær af alle slags er også super gode for sundheden og hjernen.

Jeg gør det at jeg laver en skål blandet grønt salat (fx spinat + iceberg + spidskål + rucola) som jeg har i køleskabet til et døgn, som jeg så spiser sammen med alle måltider fordi det fylder rigtig godt i maven og giver den noget at arbejde med, og så spiser jeg lidt mindre af de andre ting. Du kan evt lave en dressing af udo's choice + citronsaft med lidt salt og evt krydderier du kan lide.

God ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

morgensmoothie:

100 gram frossen bær

2 håndfulde frisk spinat

2 spsk hørfrøolie

reven citronskal

1 glas mælk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

morgensmoothie:

100 gram frossen bær

2 håndfulde frisk spinat

2 spsk hørfrøolie

reven citronskal

1 glas mælk.

Jeg lavede en der ligner lidt igår - (pardon my french) bvadr kunne jeg kun lige klemme ned pga viljestyrke. Så i dag modificerede vi den

2dl frosne blåbær

En klump frossen spinat (2 klumper imorgen)

1,5 dl appelsin juice

2 spsk udos choise olie

1 banan

Og så købte jeg ginseng i dag, håber det virker indenfor et par dage.

I dag tankede jeg op med Maja tid: hjemme spa og shopping

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede en der ligner lidt igår - (pardon my french) bvadr kunne jeg kun lige klemme ned pga viljestyrke. Så i dag modificerede vi den

2dl frosne blåbær

En klump frossen spinat (2 klumper imorgen)

1,5 dl appelsin juice

2 spsk udos choise olie

1 banan

Og så købte jeg ginseng i dag, håber det virker indenfor et par dage.

I dag tankede jeg op med Maja tid: hjemme spa og shopping

sjovt jeg synes den smager godt og Silke deler gerne med mig (sidste gang drak hun næsten det hele) og hun får lov - ned med jern og vitaminer undercover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sjovt jeg synes den smager godt og Silke deler gerne med mig (sidste gang drak hun næsten det hele) og hun får lov - ned med jern og vitaminer undercover :)

Mie fik også lidt af min :P hun så ud som mig i hovedet :lol - men den modificerede udgave var noget bedre og den ville hun hellere have end sin grød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER