Guest Amina

Hjælp! min drømmejob er ledigt!

7 indlæg i dette emne

Piger, mit drømmejob er netop lige blevet slået op! Det passer perfekt ind i mit "nye" liv, og det er bare virkelig noget jeg interessere mig for.

Men jeg er blank på hvad jeg skal skrive.. Jeg vil så gerne skrive noget mega godt, for jeg vil så gerne have jobbet.. Men nu er jeg blank! Jeg vil gerne skille mig ud, så de har lyst til at kalde mig til samtale..

Vil i hjælpe mig??

det er dette her job: http://offentlige-stillinger.dk/web/cfml/framesetvisjob.cfm?englishJobs=NO&nJobNo=214048&nLangNo=1&home=1&nDataSet=1&nRegionNo=3&nBusArNo=-1&nCateNo=-1&nPubNo=-1&sJobRef=&sFreeTextSearch=solgaven&advanced=YES

please ikke stjæl mit job tak! :P haha.

hjælp hjælp hjælp tøser!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Start med det du kan gøre konkret - for dem og for dig selv. F.eks. dit cv så du har et skelet at bygge videre på. Så prøv at se på hvad du egentlig har på, og så fortæl i en ansøgning om din styrker og de ting der interesserer dig, og du gerne vil tage initiativ omkring. Og så se hvad der kommer frem. Du skal sikkert skrive det om nogle gange - det skal jeg i hvert fald - men mit råd er, at du til starten ikke er så kritisk over for det, der kommer ned på papiret, for du kan altid rette det til. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender dig en ansoegning senere, som fik min veninde til 4 samtaler ud af fire, hvorefter hun fik tilbudt to af de jobs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde Camilla :kiss den vil jeg meget gerne se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender dig en ansoegning senere, som fik min veninde til 4 samtaler ud af fire, hvorefter hun fik tilbudt to af de jobs!

Undskyld jeg lige stjæler tråden, men den vil jeg da virkelig også gerne se Camilla :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg lige stjæler tråden, men den vil jeg da virkelig også gerne se Camilla :blush

Stjæler også lige lidt plads, den gad jeg også godt se, min søster har været ledig aaaaaaaaalt for længe uden at komme til nogen samtaler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender dig en ansoegning senere, som fik min veninde til 4 samtaler ud af fire, hvorefter hun fik tilbudt to af de jobs!

Den vil jeg også virkelig gerne se, for kunne godt bruge noget fornyende hjælp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER