Nitzen1987

Udsalgs-tråden - sommer 2013

55 indlæg i dette emne

Change har startet udsalg til aften med 50%. De har blandt andet amme-bh'er til 200 kr.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg været til før-udsalg i Magasin - JØSSES, en masse mennesker! :blink Det er da alligevel temmelig udbredt, det der Goodie-card ;)

Petit Bateau var (selvfølgelig!) ikke på tilbud - som noget af det eneste, faktisk. Typisk! <_<

Men jeg i stedet heldig at fine nogen enkelte Wheat-bodyer med 40% og de er ligeså gode. Det primære var jo, at de havde en 'kant' på håndledene. Fandt også en Benetton-kjole jeg absolut ikke kunne stå for med 40% og så var der en ESL badedragt, jeg bare måtte eje. Jeg aner jo faktisk ikke om hun får den brugt og om sådan en overhovedet er nødvendig, men den er da for cute :D (og så var den sat 100 kr. ned og så er det jo næsten billigt :rolleyes)

Jeg fandt også undertøj til min lillesøster - når der er 50% kan man jo pludselig få lækkert undertøj til H&M-pris, så jeg købte også et sæt til mig selv :D

Dagens fangst:

20130619_205821.jpg

20130619_205859.jpg

20130619_205942.jpg

Bella har den badedragt i koral. Love it! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 40% på meget på Wheats webshop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm enten GANLY eller GAIDA i sort tror jeg :)

Jeg har Anly, som er forgængeren til ganly :) den er bare så fed og stor, og der er plads til flasker og hvad der ellers skal med ;)

Har dog ikke set den på bud nogle steder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hosmormor.dk har de lige nu ekstra 10% på hele ordren- altså oveni udsalgsprisen :yay

Har erhvervet Hummel basket støvler til den store- plus lidt ekstra Hummel- og nogle smækbukser i lyserød, som Karo bare MÅTTE eje :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER