tazdiginez

Malivas søvn går ned af bakke :(

4 indlæg i dette emne

Den sidste uge tid har Maliva ikke ville sove før hen ad ved 21.30 - 22 tiden :(

Hun havde i nogle måneder sovet efter hun blev puttet, og sovet igennem uden problemer.

Nu putter vi 19.30 som altid og hun sover ikke før meget sent. Hun vågner omkring klokken 2 om natten og får lidt vand og et kram og sover igennem derefter.

Hun vil ikke rigtigt spise selvom jeg forsøger at tilbyde små måltider hele tiden. Hun får også nemt mad som yogurt og smoothies, hvis det er tænderne der driller, men lige lidt hjælper det :(

I morgen prøver vi at putte klokken 19 i stedet for og ser om det hjælper, men har i nogen ideer?

Hun har mørklægningsgardiner på værelset og de virker ok.

Jeg ANER virkeligt ikke hvad det er der nager hende udover at det kan være tænder :(

Det er ved at være frustrerende, da det går ud over hendes søvn og hun bliver SÅ pylret, når hun er træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart tænker jeg, om hun kan fornemme, at hun snart skal dele pladsen som verdens centrum i jeres liv? Altså ikke st I kan/skal gøre noget anderledes, men børn er jo nogle gange gode til at fornemme at der er "noget i luften". Det er mit bedste bud, men ved desværre ikke, hvad I i så fald kan gøre udover at fortsætte som I gør med kærlighed og kram...

Håber snart at det går over og hun sover igennem igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker det er varmen der driller eller som barbamama siger at hun kan fornemme der sker noget hjemme hos jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madison har også altid været god til at sove. Nu er hun så noget yngre og tænderne spiller også ind her. Men jeg tænker også varmen i jeres tilfælde. Vi andre sover jo også elendigt de dage det er varmt. Jeg gør i hvert fald. Og det må de næsten også gøre.

Og så måske nok også det at hun kan mærke der sker nogle forandringer med en lille ny.

Kan i have vinduet på hendes værelse åben hele dagen. Evt lukke døren der ind til, så bliver det nemlig køligere,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER