Nitzen1987

Lidt blodig udflåd

8 indlæg i dette emne

Ja jeg har så fået lidt blodig udflåd, men aner ikke hvorfor... Min menstruation startede søndag d. 2. januar og stoppede torsdag d. 6... I følge diverse ægløsningsberegnere skulle ægløsning komme her en gang i weekenden... Manden og jeg har ikke haft sex siden i søndags, så har ingen logisk forklaring på, hvorfor jeg har lidt blod i mit udflåd?????

Er der nogen der har nogle gode bud på hvorfor???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg havde en periode, hvor jeg havde det op til ægløsning, men det har jeg ikke mere... Hvorfor ved jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har så fået lidt blodig udflåd, men aner ikke hvorfor... Min menstruation startede søndag d. 2. januar og stoppede torsdag d. 6... I følge diverse ægløsningsberegnere skulle ægløsning komme her en gang i weekenden... Manden og jeg har ikke haft sex siden i søndags, så har ingen logisk forklaring på, hvorfor jeg har lidt blod i mit udflåd?????

Er der nogen der har nogle gode bud på hvorfor???

Hmm... kan det ikke være ÆL? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... kan det ikke være ÆL? :unsure

Jo måske, men er den så ikke lidt tidlig på den???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo måske, men er den så ikke lidt tidlig på den???

Er du ikke på dag 13 i dag? Det er da vel ikke usandsynligt? Har du ingen andre symptomer? Hvis der ikke kommer mere end en enkelt klat eller to, så tror jeg det godt det kan være ÆL. Det vil give en cyklus på ca. 27 dage og det er jo slet ikke unormalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du ikke på dag 13 i dag? Det er da vel ikke usandsynligt? Har du ingen andre symptomer? Hvis der ikke kommer mere end en enkelt klat eller to, så tror jeg det godt det kan være ÆL. Det vil give en cyklus på ca. 27 dage og det er jo slet ikke unormalt :)

Nej har ikke andre symptomer.... Blev bare lidt overrasket da jeg kom hjem og var på toilet og så der var en pæn klat meget lidt lyserød udflåd med (undskyld detaljerne :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! Du må hoppe på manden i aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! Du må hoppe på manden i aften ;)

og det gjorde jeg så :hump men i dag har der ikke været noget blod i mit udflåd.... meget mærkeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER