Mor til I

bæresele eller slynge

6 indlæg i dette emne

Hej Piger. Hvad er jeres erfarring mht henholdsvis bæresele og slynge. Hvad er mest behageligt for jer at bære jeres barn i? Jeg overvejer meget at ønske mig bæreselen fra Stokke så baby både kan bæres på min mave og ryg.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er meget en smagssag. Rigtig mange herinde bruger jo vikler og slynger, men det er bare ikke mig med alt det stof :D Vi har en ergobaby performance og er meget glad for den! Det passer bare bedre til os. Vi har også en slynge fra natures sway, sådan en fast en, men den sidder på en skulder og derfor bruger vi den ikke, synes ikke det er så behageligt! Hvis du bor tæt på Kbh kan du tage forbi sneglehuset i søborg hvor de forhandler både og. Man kan endda tage dem med hjem i en uge og teste :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slynge :-)

Strækvikle op til 10 kg og mei tai fra 6mdr!

Det er ihvert fald det vi har gjort... vi droppede så strækviklen allerede omkring 8 kg, og har afprøvet fx ringslynge (støtter på en enkelt skulder, så den er ikke behagelig med et tungt barn i længere tid)

Fastvikle skal vi til at bruge nu, hvor jeg vil igang med rygbæring ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ergobaby sport, som kan bære barnet på maven, hoften og ryggen. Det er super behage ligt at have den på. Jeg er til bæreseler. Jeg har også en vikle, men har aldrig fattet/brudt mig om den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Beco Gemini baeresele, som jeg bruger dagligt og som manden min ogsaa gerne baerer i.

Saa har jeg en straekvikle, som jeg brugte til ca. 7 kg.

Saa har jeg en fastvikle fra Ellevill, som jeg bruger, naar jeg skal baere laengere, eller Noah er syg og gerne vil putte ekstra meget, for den er altsaa bedre til det og til lure.

Nu har jeg saa ogsaa en ringslynge fra Sakura Bloom, i hoer, som jeg skal laere at bruge i kortere baeresituationer - isaer fordi hoer er koligt og ringslynger er lidt koeligere i hedeboelger.

Der er efterhaanden flere traade herinde, som omhandler selvsamme, saa proev evt. at soege lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mai tai - den er for mig at se lidt en kombination mellem vikle og bæresele.

Bæresele lånte jeg af en veninde fordi viklen bare ikke fungerede for Mie. Bæreselen blev dog tung med tiden og jeg fik ondt i ryggen selvom det var en ergo baby men en Mai tai støtter på samme måde som viklen og er lige så nem som ergoen - faktisk nemmere når man lige har taget på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER