Rjs

Bækkenløsning

6 indlæg i dette emne

Jeg var ved lægen i dag, da jeg i de sidste par uger har haft ondt i bækkenet, tænkte at det kunne være noget begyndende bækkenløsning, men fik så beskeden i dag at det er kraftig bækkenløsning og skal være sygemeldt fra dags dato :-( synes det er sur røv jeg er i 14+2 i dag, så det er tidligt. Min læge mener det er pga min højde, dårlig ryg og hofte at det allerede er kommet nu. Min mave bugler allerede oppe fra solapleksus, men det er pga min højde, ingen fordel at være lille :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv... Det er jeg da ked af at høre..

Så kan jeg godt forstå at du vil igang med at lave et eller andet, til at fordrive ventetiden med.. :-)

Så må vi håbe at der snart kommer gang i sommeren så du kan nyde at være hjemme på en lidt anden måde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det surt, måske du kunne have glæde at bækken venlige aktiviteter? Svømning, joga, mv for at have noget at fylde tiden med...

Jeg har selv bækkenløsning, kan dog nøjedes med en deltids sygemelding endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er surt, men jeg vil prøve og tænke positivt :-). Jeg svømmer lige nu ca 1-2 gang i ugen, men lægen siger at hveranden dag, ville være godt. Men joga ville sikkert være rigtig godt, det vil jeg undersøge nærmere :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med bækkenløsning. Håber virkelig ikke at det er noget jeg får. Har ikke haft problemer de to andre gange.

Er det noget som I har prøvet før??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med bækkenløsning. Håber virkelig ikke at det er noget jeg får. Har ikke haft problemer de to andre gange.

Er det noget som I har prøvet før??

Nej, har ikke haft det med mine to første børn. Så det var lidt chokerende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER