Sabrina85

tilmelder mig også indtil videre

21 indlæg i dette emne

Umiddelbart har jeg termin 26 dec... MEN tror jeg bliver flyttet et par dage længere tilbage så min termin bliver start jan evt. 30-31 dec, da vi regner med min SA sidst var min mens... og det jo ik sikkert det passer med ÆØ osv.. anyway... imorgen hvis SA passer med æggeløsning 14 dage efter så er jeg i uge 10+1 imorgen og skal til lægen, og har bestilt en tidlig scanning til lørdag for at sikre mig en terminsdato + bare for at se om der er hjerteblink m.m. KRYDS FINGRE... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart har jeg termin 26 dec... MEN tror jeg bliver flyttet et par dage længere tilbage så min termin bliver start jan evt. 30-31 dec, da vi regner med min SA sidst var min mens... og det jo ik sikkert det passer med ÆØ osv.. anyway... imorgen hvis SA passer med æggeløsning 14 dage efter så er jeg i uge 10+1 imorgen og skal til lægen, og har bestilt en tidlig scanning til lørdag for at sikre mig en terminsdato + bare for at se om der er hjerteblink m.m. KRYDS FINGRE... :loveshower

Velkommen til :) og stort tillykke med den lille bebs i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart har jeg termin 26 dec... MEN tror jeg bliver flyttet et par dage længere tilbage så min termin bliver start jan evt. 30-31 dec, da vi regner med min SA sidst var min mens... og det jo ik sikkert det passer med ÆØ osv.. anyway... imorgen hvis SA passer med æggeløsning 14 dage efter så er jeg i uge 10+1 imorgen og skal til lægen, og har bestilt en tidlig scanning til lørdag for at sikre mig en terminsdato + bare for at se om der er hjerteblink m.m. KRYDS FINGRE... :loveshower

Velkommen til! Og stort tillykke! :)

Spændende med scanning på lørdag, er sikker på, at alt nok skal være godt. December babyer er super babyer! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi ja.. jeg er selv december barn (5/12) så det bliver en dejlig forsinket fødselsdagsgave... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke :)

Spændende med scanning på lørdag, jeg krydser fingre! :)

(Sorry for uinspirerende smileys men er på fra Tlf :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dec termin :-D

Jeg var selv 10 uger igår, men min termin er lige nu 20 dec :-D, sat af lægen :-D

Så det må du jo også være :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ kom jeg igennem scanningen... og sørme så at lille bebs har det godt, den var livlig og fin hjertelyd og ca. 2,2cm = 9+1 idag så min termin er nu 28 december istedet for 26 december.. Er spændt på nakkefoldsscanningen om vi bliver rykket igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ kom jeg igennem scanningen... og sørme så at lille bebs har det godt, den var livlig og fin hjertelyd og ca. 2,2cm = 9+1 idag så min termin er nu 28 december istedet for 26 december.. Er spændt på nakkefoldsscanningen om vi bliver rykket igen...

Skønt skønt skønt! Det lyder da som en rigtig god oplevelse. Spændende hvornår du føder, min mor havde termin med mig den 28. december, men jeg kom først den 8. januar ;) Ej vi krydser fingre for at du ikke skal vente helt så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi jeg vil gerne på den anden side af 01/01... men så må bebs også gerne komme straks.. men bliver det d. 28 så er det også fint... krydser fingre vi når forbi 24/12! DEN ER LIDT UHELDIG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige den 24/12 ville være ærgerlig, ellers er det mere ligemeget tænker jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha så skal jeg snart til MD scanning... 2 uger præcis idag... alle tror det bliver en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha så skal jeg snart til MD scanning... 2 uger præcis idag... alle tror det bliver en dreng :)

Spændende, det er jo lige om lidt :) Det er en vildt sjov scanning, fordi man kan se så meget. Jeg var dog ved at falde i søvn et par gange ;) Men det var også vores femte scanning, så vi kender dem jo efterhånden, og så er det bare så tiltalende at lukke øjnene, når nu man alligevel ligger ned :)

Vil I vide kønnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det er 3 gang vi er til scanning 1 x tidlig scanning 1 x NF og så nu d. 05 august..

Ja vi skal vide kønnet :) sikker mange scanninger du var igennem?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi det er 3 gang vi er til scanning 1 x tidlig scanning 1 x NF og så nu d. 05 august..

Ja vi skal vide kønnet :) sikker mange scanninger du var igennem?!

Spændende med kønnet! Det er jeres den første ikke sandt? Har I nogen ønsker til kønnet, hvis må overhovedet kan/må have det? :)

Ja, det er tvillinger, så de bliver holdt godt øje med. Og så har jeg hyperemesis, ekstrem graviditetskvalme, så derfor blev de også tjekket ekstra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er den første :)... jeg kunne godt tænke mig én af hver ... men måske en dreng først? men bliver det en pige er jeg også lykkelig :) så længe den lille er sund og rask... IHH spændene med 2 på én gang... ved du hvad køn de er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er den første :)... jeg kunne godt tænke mig én af hver ... men måske en dreng først? men bliver det en pige er jeg også lykkelig :) så længe den lille er sund og rask... IHH spændene med 2 på én gang... ved du hvad køn de er?

Det er jo egentlig også lige meget :) Som jeg sagde til min mor, hvis nu det var et supermarked og jeg kunne vælge lige den, jeg ville have, så snuppede jeg nok i hvert fald en pige. Men det er egentlig lige meget, der er bare kun drenge i familien, så det kunne være sjovt med noget andet. Dog også virkelig lækkert med drenge, for så er der en hel masse vi kan arve og der er skønne fætre, de kan lære af ;) Og nej, vi ved det ikke, vi lader os overraske til fødslen. I lang tid troede vi det var piger, men efter md tror jeg det er drenge :) Lige gyldigt hvad så bliver vi jo lykkelige og kommer til at knuselske dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør i helt sikker :).. det bliver skønt og der er "fordele" og "ulemper" ved begge køn hvis man kan sige sådan... drenge er vildbasser som små, men er ikke hysteriske som piger er når de når teenager alderen! hi hi ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD scanning vel overstået alt så sååå fint ud og var meget! Aktiv.... Vi venter os en skøn dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med en lille dreng og med en flot scanning :) Dejligt! Har I så navnet parat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er ret overbeviste om at han kommer til at hedde William.... vi omtaler ham allerede som William nu :) så det bliver nok svært ik at vælge det navn ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er ret overbeviste om at han kommer til at hedde William.... vi omtaler ham allerede som William nu :) så det bliver nok svært ik at vælge det navn ...

Det er altså også bare et skønt navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER