nillemor3

smerter i maven

2 indlæg i dette emne

Hejsa.

Nu er det godt nok 3. gang jeg er gravid, men jeg kan ikke huske det her..

Jeg får rigtig rigtig ondt i maven når jeg skal bøje (samle noget op eller sådan noget). Og det samme, når jeg skal ned at sidde/ligge og op igen. Det skal foregå meget stille for at undgå smerter. Det gør ikke ondt bagefter, kun mens jeg bøjer mig/rejser mig osv. Mavemæssigt har jeg det bare bedst når jeg står op eller ligger ned, for så er der ikke noget, der bliver klemt (at jeg så ikke kan stå op særlig længe uden at dejse om er en anden snak).

Er der nogen af jer, som har det lige sådan, altså føler at maven bliver virkelig mast?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg føler også at min mave bliver klemt og joker lidt med at det nok skal blive sjovt, når maven rigtigt bliver stor ....

I øjeblikket, hvor min mave driller for alvor, kan det være irriterende bare at sidde en stolen og maven føles jævnligt øm...

Når jeg forklarer det til fagfolk, siger de at det er helt normalt, så det må jeg jo så gå ud fra at det er, der sker trods alt også meget derinde :)

Er du i tvivl om det du mærker er normalt, ville jeg ringe til jordmoderen og forklare det fyldsgørende og høre hvad de har at sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER