Dorita

Gode råd til syindkøb

9 indlæg i dette emne

Til alle jer kreative sjæle.

Nu har jeg efterhånden fået syet et par ting og tænker om der ikke er en billigere måde at gøre det på. Pt tager jeg i stof2000 og køber de ting jeg skal bruge til den konkrete ting.

Kom med jeres gode råd, hvad skal man købe i store mængder?

Fliseline? Rib?

Hvor er det billigst at købe god sytråd?

Og hvad I ellers har af gode råd :glad

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg køber ikke stort ind men kun til mine projekter. Medmindre jeg er helt forelsket i stoffet ;) eller det er på bud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok ikke den rette at spørge for jeg har kæmpe lager af forskellige stoffer ;) Masser af rib, jersey, denim og bomuld. Har en del tråd, knapper, vlies i forskellige afskygninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok ikke den rette at spørge for jeg har kæmpe lager af forskellige stoffer ;) Masser af rib, jersey, denim og bomuld. Har en del tråd, knapper, vlies i forskellige afskygninger :)

Det er jo lige sådan et lager jeg gerne vil bygge op :) Du har ikke tips til, hvor det er købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber en del stof og krea-ting på Ebay.co.uk og Etsy.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at handle i IKEA. Så køber jeg det de har, jeg kan bruge, og køber resten i Stof 2000 eller Stof og Stil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber en del stof og krea-ting på Ebay.co.uk og Etsy.. :)

Jeg er glad for at handle i IKEA. Så køber jeg det de har, jeg kan bruge, og køber resten i Stof 2000 eller Stof og Stil.

Tak skal I have, det var lige sådan nogle tips jeg manglede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg falder over noget jeg kan se potientiale i, så køber jeg det, eller finder en rest i stof2000 eller stof og stil. Køber også nogen gange fra fabric.com, men det bliver som regel taget i tolden, så det er ikke så billigt <_<

Andre gange tager vi nogle stykker til Videbæk i Midtjylland. De har meget stof til rimelige priser. Jeg køber som regel mellem 1/2-3 meter, alt efter hvad jeg synes det skal bruges til. Har også før købt stof på eBay :)

Desværre er meget af mit stof blevet til darlings, så jeg nænner ikke at bruge det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber også i stof 2000 :) Det er bare nemmest, og så kan jeg godt lide at have mærket og set stoffet først. Jeg har dog hørt at man kan finde meget lækkert på ebay, så måske man skulle prøve sig der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER