Camillat

Akut hjaelp - hvad slags jakke med til DK?

8 indlæg i dette emne

Ja, hvad for en slags jakke skal jeg have med til DK imorgen? Vi er i DK i 12 dage... Hernede er det sommerjakke eller ingen jakke, men i DK? Jeg har en cowboyjakke, en sort, tynd trenchcoat eller vinterjakker.

:help :help :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går pt. mest i min forholdsvist tynde trenchcoat :) Synes i hvert fald at det er for varmt med vinterjakke :) Men sjældent varmt nok til ikke at have jakke på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg render rundt i min fleecetrøje, de dage jeg synes der er for koldt til at rende rundt uden jakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og forresten vejrudsigten siger omkring 15grader i næste uge. Ved ikke om det hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger for det meste min læderjakke nu. Vinterjakken er efterhånden for varm - selvom det er den eneste jeg kan passe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kommer jo også an på, hvor meget i skal ud om aftnen, når solen ikke varmer så meget mere. Jeg har på min efter aftensmads tur med hunden kunne gå ude i t-shirt, men når solen ikke varmer mere (efter kl 8), så er jeg altså stadig i min vinterjakke, og det samme tidligt om morgnen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går rundt i en af Anders gamle sweatshirts ude og holder fint varmen, kan se de lover temperaturer på ja omkring 15 grader eller mere de næste 14 dage. Men også regn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, tak, jeg tager ikke vinterjakken med. De andre to, maaske, og saa en uldcardigan at komme paa under efter behov :)

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER